Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Vad är bäst? Jag är jätte sugen på att köra in min häst men har inte så där jätte mycket pengar över till sele :crazy: Vad använder...
Svar
6
· Visningar
1 491
Senast: ZannaZ
·
F
Utrustning från Kefly, någon som vet vad den kostar?? Om den inte är allt för dyr så tänker jag köpa den, ser ju så skönt och gosigt ut ju! :love: :D
Svar
9
· Visningar
878
Senast: ZannaZ
·
Utrustning Om man mäter sin häst för att få fram rätt bomstorlek, vad motsvarar då sadelstl 30 31 32 osv??? Alltså om min häst är 103 grader vad...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: AnetteJT
·
S
Utrustning Någon som har tips på thermo täcken och självklart då gärna vart man hittar dem och ca pris. Behöver ett, men ska bara ha det i...
Svar
15
· Visningar
1 374
Senast: suisyola
·
T
Utrustning Funderar på att byta bett till mitt ena sto. Hon är känslig i munnen och trivs inte med det bettet vi använder nu (ett "vanligt"...
2
Svar
27
· Visningar
2 235
Senast: julia_v
·
G
Utrustning Jag vill köpa gult refelxband på metervara.... Är det någon som vet vart man kan köpa det??? Isåfall blir jag jätte :D
Svar
11
· Visningar
1 317
Senast: Grevinnan
·
C
Utrustning på martingalstoppen?!!!!!!!! Det GÅR VERKLIGEN INTE!! Blir tokig!! *slita sig i håret* :mad:
Svar
8
· Visningar
929
Senast: caballus
·
Utrustning Skulle någon vänlig själ kunna sätta in en bild (gärna närbild, huvudet) på en häst med ett rätt anpassat pelham bett.. Gärna också...
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: superstar
·
G
Utrustning Är det nån som har erfarenhet av det här täcket? Storleksmässigt osv.... skulle vilja ha ett extra vintertäcke och funderar på detta...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: GUSTUR
·
Utrustning Vad ligger denna bäst på för typ av rygg? Och är det någon som vet hur bred bommen är i vid och extravid (32 och 33??) ?? Kollade på...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: GUSTUR
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett par läderridstövlar i bra kvalité till hyfsat pris (max 3000?). Problemet är att jag har så smala vader, de...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: viktoma
·
A
Utrustning vet du mycket om kandar bett! kan du då berätta för mig vilken invärkan det har? MVH Aniie!
Svar
16
· Visningar
2 939
Senast: X_tremless
·
Utrustning ...hade jag tänkt köpa. Har dock ingen aning om vilket märke jag ska satsa på eller vilken modell jag skall välja. Själklart måste det...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: ylvalill
·
I
Utrustning Någon som vet vad om Hubertus har någon hemsida?
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Iza
·
T
Utrustning En pessoasele, en pessoasele, mitt kungarike för en pessoasele. Inte på Hööks, Börjes, Häst & Hund, Hästbiten... kan någon snälla tipsa...
Svar
12
· Visningar
2 016
Senast: pinky
·
A
Utrustning eller vad det kallades.. dom nämnde det i globen... vad e det?
2
Svar
33
· Visningar
2 788
Senast: GoddessOfLove
·
L
Utrustning Min häst behöver nytt vintertäcke, men det är svårt att hitta nåt som inte är för stort över bogen. Är det nån som kan tipsa om antingen...
Svar
1
· Visningar
587
Senast: Krabban
·
S
Utrustning Är det någon som har det märket? Är det snabbspännen på dem? Svansrem eller bensnören? Är ni nöjda, håller de tätt? Är de prisvärda?
Svar
3
· Visningar
792
Senast: Krabban
·
V
Utrustning jag har en lewa hoppsadel som är 31 el 32 i bomvidd men vilken vinkelsumma brukar 31-32orna ha?? det är ju så svårt o mäta vinkeln på...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: panzy
·
N
Utrustning Vad har ni den på för sorts häst? Vilken stl har ni på sitsen? Finns bara hela stl va? Om man i vanliga fall har 16½ vad välja då...
2
Svar
20
· Visningar
2 088
Senast: Darbhanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp