Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Någon som har detta täcke?? Är det tjockt? Vattentätt? Bra passform?
Svar
2
· Visningar
597
Senast: PeGe
·
M
Utrustning Har nån stans sett stigläder med spännet nedtill för att undvika skav på låretsinsida(så slipper man knölen på sadelsidan) Nån stans har...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: flyingelefant
·
C
Utrustning Har sett att det finns endel täckesfantaster här och jag behöver er hjälp! Jag ska köpa ett regntäcke till pollan i julklapp tänkte jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 612
Senast: Krabban
·
F
Utrustning Det verkar som att det vidaste koppjärnet från wintec är för litet för min häst. Är det någon som har erfarenhet av att specialbeställa...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: trassel
·
Utrustning Jag har haft ett antal olika stalltäcken till hästen och i somras köpte jag ett nytt snyggt stalltäcke. Problemet med detta täcke är att...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: emindy
·
Utrustning Är det någon som har H**ks vinterstigbyglar i plast? Fryser man mindre om fötterna med dem? Jag funderar på att köpa dem i julklapp till...
Svar
3
· Visningar
825
K
Utrustning Hej! Är det någon som kan tipsa om en hemsida som säljer ponnytravutrusning? :confused:
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Kallblod
·
B
Utrustning Dessa RIMFROST RIDER Så skäna och så varma :love: inne i alla fall :D Några mer som har sådanna? :love:
Svar
17
· Visningar
1 023
Senast: zask
·
Q
Utrustning Vilken längd på tömkörningstömmar är lämplig för att tömköra en A-ponny? Räcker 12 m?
Svar
9
· Visningar
1 301
Senast: ZannaZ
·
Utrustning Jag fattar inte hur en förbygel kan förhindra att sadeln glider framåt :confused:. Den sitter ju bara framför sadeln. Är det någon som...
Svar
15
· Visningar
1 185
Senast: ZannaZ
·
Utrustning Har ändrat mej IGEN och ska köpa det vita schabraket med guldkant till min kompis som tävlingsschabrak, vilken färg kan man då ha på...
Svar
16
· Visningar
1 261
Senast: ZannaZ
·
S
Utrustning Vad rekomenderar ni för längd på tömmarna när man skall börja tömköra? 8, 10, 12 eller 14 m?
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: ZannaZ
·
L
Utrustning Vad tror ni för strl som skulle passa?
Svar
8
· Visningar
2 185
Senast: ZannaZ
·
M
Utrustning Förslag på snygga termotäcken tack. Ska finnas i stl 115-125 cm och helst inte vara allt för dyra. Gärna länktips med... :)
Svar
3
· Visningar
855
Senast: ZannaZ
·
I
Utrustning Letar efter ett tunnare vintertäcke som passar när det är bara någon minus grad.Vad rekomenderar ni för täcke? Under 200g, andas och...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: ZannaZ
·
S
Utrustning Är det någon som vet hur mycket vaddering/fyllning det är i ett TM vintertäcke?
Svar
1
· Visningar
1 087
Senast: ZannaZ
·
C
Utrustning lastträna i \"lös\" transport? Kan man göra det? Lastträna hästen in och ut utan att släpet är kopplad till någon bil? Det finns ju...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Vad är bäst? Jag är jätte sugen på att köra in min häst men har inte så där jätte mycket pengar över till sele :crazy: Vad använder...
Svar
6
· Visningar
1 502
Senast: ZannaZ
·
F
Utrustning från Kefly, någon som vet vad den kostar?? Om den inte är allt för dyr så tänker jag köpa den, ser ju så skönt och gosigt ut ju! :love: :D
Svar
9
· Visningar
882
Senast: ZannaZ
·
Utrustning Om man mäter sin häst för att få fram rätt bomstorlek, vad motsvarar då sadelstl 30 31 32 osv??? Alltså om min häst är 103 grader vad...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: AnetteJT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp