Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vår sadelprovare dömde ut vår John Whitaker hoppgjord med magplatta, för att den hade för lösa resårer. Nu undrar jag hurdan som skulle...
Svar
9
· Visningar
2 151
Senast: Harbor
·
Utrustning Fick tag på helt nya endast provade professionals choice, fanns både i Large och x-large, Large blir för små men frågan är om X-Large...
Svar
10
· Visningar
1 599
Senast: MM
·
Utrustning Funderar på att köpa nytt kandar. På nätet har jag hittat bilder av ett som jag tycker är snyggt nämligen BR Wendover. Det har...
Svar
3
· Visningar
1 418
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Finns det ngt speciellt märke som har mjukt läder? förr hade alltid Stübben o Hubertus-tränsen mjukt och bra läder som höll i 20 år...
2
Svar
23
· Visningar
4 171
Senast: mahlmt
·
Utrustning Jag måste verkligen ha en ny hjälm, min nuvarande är 13 år nu och har varit med om en hel del. Och jag vill ha en som jag tycker är lite...
2
Svar
20
· Visningar
2 387
Senast: Flixon
·
Utrustning Nu är det återigen dags att byta bett. Kanske är jag för lat, eller så vet jag att många av er har mycket bättre koll än mig så frågar...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Gelina
·
Utrustning Ngn som vet hur dom är? Kan man typa om dem?
Svar
0
· Visningar
509
Senast: Svala21
·
Utrustning Bett som heter Tickler ? Traffade pa en tjej som fick det rekomenderat av en galopptranare for hastar som omskolas till ridhastar, det...
Svar
13
· Visningar
2 237
Senast: hillsgard
·
Utrustning Snubblade över en video på YT som visade en galen hästtransport. Var tvungen att söka efter hemsidan och jisses vilka transporter...
Svar
12
· Visningar
1 312
Senast: Messy
·
Utrustning Ska köpa nya stigläder men vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. Är ute efter ett par i läder men dom ska helst inte kunna töja...
Svar
9
· Visningar
1 396
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av ridstövlarna Horselife Piaff?
Svar
3
· Visningar
1 588
Senast: Catrool
·
Utrustning Sitter och funderar lite över ridsportsmärken såhär i tider när Spoga-mässan i Köln just varit. Vilka märken är mest populära? Vilka...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 021
Utrustning Har kommit framtill att jag behöver en hoppsadel till min häst också. Han är lite svår att hitta sadel till så det landade på en Star...
Svar
7
· Visningar
1 294
Utrustning Nån som har tips hur man gör rent en missfärgad hakrem av läder på tex Charles Owenhjälm?
Svar
5
· Visningar
895
Senast: sandrafors
·
Utrustning Är den värd sitt pris? Vår häst är lite omusklad / ojämt i ryggen och tänkte att denna pad skulle göra arbetet skönare för hästen. Kunde...
Svar
15
· Visningar
10 199
Senast: sandrafors
·
Utrustning Jag rakade min häst igår, han har alltid haft vinterpäls så jag är inte så erfaren på den fronten. I alla fall, jag äger ett regntäcke...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Rouise
·
Utrustning Har äntligen hittat ett täcke som passar min pållas smala hals. Hon har ni ett Horseware Amigo Mio. Skulle vilja komplettera...
Svar
5
· Visningar
2 526
Senast: Buck
·
Utrustning Appropå två andra trådar som snurrar just nu, så undrar jag: Vilka saker tycker ni är mest prisvärda? Har ni tillexempel hittat något...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Fiorano
·
Utrustning Letar efter ett prisvärt dressyrträns dvs gärna lite bredare nosgrimma. Lädret ska vara mjukt och tränset ska vara svart med...
Svar
6
· Visningar
1 495
Senast: Daredevil
·
Utrustning Sadeln, som suttit bra tidigare, glider nu omkring lite på hästen som inte ridits på tio veckor. Ryggmuskulaturen har minskat. Kör nu...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp