Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning :D:D:D Liksom det är ju typ ganska exakt en månad kvar. VAD SKA NI LETA EFTER? :banana: Och vilka dagar ska ni vara där? Så man kan...
2
Svar
22
· Visningar
1 946
Senast: fickan
·
Utrustning Jag har fått höra att M&N är rak. La den på min unghäst och nej, för svängd? Rätar han på sig glappar den bak och den är inte för vid...
Svar
12
· Visningar
1 116
Senast: Buck
·
Utrustning Surfade in på Frank Baines hemsida och kollade under ÅF. Här är listan utanför UK och USA.... 15 första ÅF i övriga världen sen...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: HannaZ
·
Utrustning Då mina shortchaps sjunger på sista visan och oturligt nog gått ur sortiment i brunt så beställde jag hem ett par nya från ett annat...
Svar
5
· Visningar
7 364
Senast: Cydonia
·
Utrustning Jag har just köpt min allra ponny. Ett helt underbart arabsto med färgen flugskimmel. Ni med skimlar, hur gör ni med schabraket på...
Svar
13
· Visningar
1 615
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Hej! Jag har precis fått hem en shettis med lite utrustning, bland annat en sadel som är jättebra bortsett från sadelgjordstropparna...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: fruxolisa
·
Utrustning Någon som vet av eller har något bra tips på en säker pall man kan använda vid uppsittning som helst är över 40cm och rund är det bästa...
2
Svar
32
· Visningar
7 969
Senast: mily
·
Utrustning Hej. Vilka transportmärken har Step Up eller Kombiramp? MVH Niikon92
Svar
8
· Visningar
1 911
Senast: MM
·
Utrustning Är det många som har skydd i hagen på era hästar? Jag har aldrig haft detta men märkt att det har ökat, förstår till viss del de som har...
Svar
11
· Visningar
5 093
Senast: Dandylinn
·
Utrustning Har insett att "Uppdrag: Hitta nya ridstövlar" var svårare än förväntat :angel: Har testat typ alla Hööks ridstövlar, Tretorn...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Flippeti
·
Utrustning Hej! En liten kort fråga till er som har minishettis: hur stor nosomkrets har era småttisar där grimman sitter? (alltså en grimma som...
Svar
0
· Visningar
479
Utrustning Jag har en tid funderat på att byta transport och det börjar bli dags. Eftersom jag bara har en häst behöver jag bara så att jag kan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
27 023
Senast: MoonAngel
·
Utrustning hejsvejs :) Undrar vad islandsträns motsvara för storlek, är det cob eller full? Sökte men blev inte mycket klokare. Hade tänkt...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Gimlan
·
I
Utrustning Jag funderar på att sätta upp plastridå i lösdriften. Jag undrar vilka mått passar bäst. Finns ju 20, 30 och 40 cm breda och 3 och 4 mm...
Svar
10
· Visningar
2 200
Senast: fruxolisa
·
Utrustning Hej! Undrar om någon kan hjälpa mig med tips på dressyrsadel som kan passa min tinkerdam med bred rund rygg. Vidd minst 120 grader...
Svar
7
· Visningar
2 538
Senast: StallLojo
·
Utrustning Får bomlös sadel ha löngre anläggningsyta en hästens sadelläge? Min häst ca 44-45 , bomlös : 54. Blir den för stor?? den enda...
Svar
4
· Visningar
1 386
Senast: Niela
·
Utrustning Jag fryser redan nu om tårna, trots sulor gjorda i fårull och då är det bara ett par minus här än så länge. :( Funderar på att...
2
Svar
38
· Visningar
10 918
Senast: stjarnfrugt
·
Utrustning Plockade fram min jättevarma stalloverall som jag köpte begagnad för flera år sedan och som har varit mitt absolut bästa köp vad gäller...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 912
Senast: sthu
·
Utrustning Har boots fram på min häst vid arbete. Har hittills haft "vanliga" gummiboots med kardborreknäppning. Upptäckte efter passet igår att...
Svar
5
· Visningar
966
Utrustning Hejsan! Jag har på senare tid kläckt massor av idéer för designer av träns som jag inte riktigt kan släppa. Jag är väldigt sugen på att...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Agneswi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp