Enbart generell utrustning. Anläggningsutrustning som har koppling till hästverksamhet diskuteras under Hästmänniska. Greninriktad utrustning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Lovisaleonora
Hästutrustning
Jag har ett bot sommar täcke, har det under ett annat täcke några timmar om dagen. Han har fått jätte skav av det framme i bogen & uppe...
Övr. hem & hobby Det är det som är tanken. Men med tanke på att man får föl med ”släta” Gn från föräldrar som båda har VG på egenskapen så... är det nog...
Kropp & själ Igår blev det 1 mil pw. Lyckades få med mig mellanbarnet på cykel.
Sedan mina utmaningar med squats och plankan. Är uppe i 1 min planka...
Lek & tjatter Av någon anledning går han under namnet wincent "alltid". Hade honom som hovslagare för många år sedan samt hängde i samma kretsar då vi...
Vi använder cookies för att anpassa innehållet och annonserna till användarna, tillhandahålla funktioner för sociala medier och analysera vår trafik. Vi vidarebefordrar information om din användning av vår webbplats till de sociala medier och annons- och analysföretag som vi samarbetar med. Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.