Utrustning

Enbart generell utrustning. Anläggningsutrustning som har koppling till hästverksamhet diskuteras under Hästmänniska. Greninriktad utrustning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Lovisaleonora
Z
Hästutrustning Vad är skillnaden på dessa 2? Ska prova att rida min häst på ett sidepull. För hon är väldigt orolig i munnen när man rider, tuggar...
Svar
5
· Visningar
1 119
Hästutrustning Hej Kära Bukefalister! Nu är det så här att jag kanske ska åka och titta på en ponny jag är intresserad av(Min första isf) Och om det...
Svar
19
· Visningar
1 553
Hästutrustning http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?OrderId=893927933&pf_id=SE-500929 Det är alltså ett Kimbelwick med äppelsmak. Men... 2
Svar
20
· Visningar
1 782
Hästutrustning Ska köpa ett BoT nättäcke och undrar hur de är i storlekarna. Min häst är ett hbl sto på 165 cm och hon har 145 på Horsewear och bucas...
Svar
2
· Visningar
1 281
· Havregryn
S
Hästutrustning Någon som har provat att rida med barfotaboots med broddar på is? Funkar det bra? Läste på ett annat forum att det inte funkar så bra...
Svar
9
· Visningar
2 006
Hästutrustning Hej Innan julen så beställde jag på en nätsajt en sak till min häst. För att det skulle gå fort och enkelt så förskottsbetalade...
Svar
2
· Visningar
714
Hästutrustning Jag hyrde ett bett från en ridsportaffär, bara det att när jag fick hem det så var det fel modell. Jag kontaktar då affären som påstår...
Svar
11
· Visningar
1 582
I
Hästutrustning Hej. Finns ett gammalt bett i stallet. Det är svart, fasta ringar med parerstänger och sedan själva bettet är en grov, riktigt tjock...
Svar
7
· Visningar
984
Hästutrustning Någon som vet om det finns någon form av kopior på dessa mjuka syntetbett, har försökt leta runt utan att hitta något någonstans, sitter...
Svar
13
· Visningar
3 942
D
Hästutrustning Har gett upp och hitta ett bra passande sidepull i cob och funderar att få ett uppsytt i egen konstruktion. Mitt sto är känslig men med...
Svar
13
· Visningar
2 238
M
Hästutrustning Hej! Jag letar efter ett nytt pullarträns, svart. Så nu undrar jag vilket pullarträns ni tycker är snyggast? Vill ha lite tips :)
Svar
6
· Visningar
965
· Mereng
H
Hästutrustning Just nu rider jag på ett odelat tränsbett som är lite svagt böjt, och jag har inget problem med att hästen drar som drar/ är för stark...
Svar
3
· Visningar
928
· Hannha
Hästutrustning Hej på er! Har ett sto på 7 år som jag tränar och tävlar hoppning på. Jag jobbar mycket dressyr mellan hoppassen men trots detta blir...
Svar
3
· Visningar
694
· Precious
Hästutrustning Hur gjorde ni med era ryggvärmare? Funderar på om man skall sy í ordning så man kan ha det i hans vanliga vintertäcke ibland. El om det...
Svar
4
· Visningar
765
C
Hästutrustning Nu vill jag ha hjälp med att sy ett eget hästtäcke! :) Vilket tyg ska man använda? Hur ska jag mäta hästen för att få rätt mått? Ska...
Svar
10
· Visningar
6 279
M
Hästutrustning Jag ska investera i ett nytt träns och vill ha följande.... • Bra läderkvalité • EJ tillbakaknäppt nosgrimma • Medelbred nosgrimma...
Svar
2
· Visningar
722
Hästutrustning Någon som vet någon internettsajt där jag kan köpa detta bett? Men då inte på Börjes. Har letat, men det enda jag finner är en sajt i...
Svar
4
· Visningar
1 102
Hästutrustning Jag undrar om n har några bra tips på tömmar. jag ska ha dem till tömkörning i paddocken och en o annan promenad på grusvägar. jag...
Svar
4
· Visningar
1 017
F
Hästutrustning Hejsan! Vad har ni för färger på schabraken när ni tävlar?? Lägg järna ut bilder!;)
Svar
9
· Visningar
1 458
Hästutrustning Vilken typ av brösta bör man välja om man har problem med att sadeln åker bak på häst vid klättringarbete? (Hästen har ingen mage som...
Svar
7
· Visningar
799

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Borde jag flytta?

Radannonser

• 6 årigt islandssto

Hästnyheter

Bukefalos