Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning nån som vet något bra märke på täcken som inte är allt för dyra som passar hästar med bredare bog? har inte behövt täcke på min häst...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: NightRain
·
Utrustning Hur är dom i kvalitén (tänker främst på kardborren eftersom det är den som ger sig först i de flesta fall)? Normala i storlek...
Svar
4
· Visningar
1 501
Utrustning Bah, schabraken vill glida ner på manken med nya sadeln. Så jag vill ha tips på riktigt formsydda schabrak. Helst formsydda både vid...
2
Svar
29
· Visningar
2 537
Utrustning Har nästan bestämt mig för att beställa en espaniola och behöver hjälp med färg. Det står väl mellan havanna och chestnut på lädret. Har...
Svar
4
· Visningar
592
Utrustning Efter många om och men hos sadelmakaren idag så fick jag med mig en wintec wide 17" dressyrsadel hem till min lätt svängda, runda och...
2
Svar
23
· Visningar
6 023
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Har hittat ridstövlar på rea, mountain horse High rider jr och mountain horse high rider 11. Jag är 164 lång, tror ni jag kan ha...
Svar
4
· Visningar
576
Senast: hera_
·
Utrustning Hejsan! Jag letar ny hoppsadel till lång ryttare (188). Eftersom att jag har väldigt långa överben och inte speciellt stor rumpa har jag...
2
Svar
21
· Visningar
7 073
Senast: Elektron
·
Utrustning Funderar lite på att köpa mig min första egna klippmaskin, men det är ju en ren djungel och finns så många att välja på i alla möjliga...
2 3
Svar
41
· Visningar
12 249
Utrustning Är det någon här som har importerat hästutrustning, tex till nätbutik? Jag skulle gärna vilja ha lite (eller massor!) tips och råd dels...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: lillsyrran
·
Utrustning Nu har Börjes släppt sin katalog för 2013, jag satt och tittade i min katalog idag :laugh: vad tyckte ni, hittade ni något intressant...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 200
Senast: hera_
·
Utrustning Vilka transportskydd använder du och varför är de bäst?
2 3
Svar
57
· Visningar
5 332
Senast: mily
·
Utrustning Jag tycker det är så himla fint med pannband med pärlor. Skulle gärna vilja göra mina egna. Har googlat o grejat men hittar inte dessa...
Svar
4
· Visningar
10 559
Senast: millifjoris
·
Utrustning Har aldrig haft en kuse med så platt/bred rygg och utan manke så jag vet inte alls vilka sadlar jag skall börja leta bland. Det är en C...
Svar
1
· Visningar
479
Senast: tuaphua
·
Utrustning Söker en dressyrsadel till denna rygg. Men har inga idéer! Han går nästan lite uppåt när han arbetar. Dessa har jag provat...
2 3
Svar
49
· Visningar
13 313
Senast: Tippie
·
Utrustning Hej! Jag tänkte köpa mig ett hästsläp men vet inte vilka märken och modeller som är bra. Tänkte att någon kanske kunde komma med...
Svar
7
· Visningar
2 916
Senast: ThomasM
·
Utrustning Vilket märke ska jag satsa på? Vill helst ha en batteridriven då det känns säkrare.
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Nu är det så att jag har beställt en ny sadel till min foderhäst som är 170 cm i mankhöjden. Vad tror ni passar bra på honom...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Equilina
·
Utrustning Är det bara jag som tycker att det är både svårt och knepigt att bli av med sina sadlar? Det är absolut inget fel på dem och båda är...
2
Svar
28
· Visningar
2 696
Senast: WBanna
·
Utrustning Nu är jag där igen, i den förbaskade sadeldjungeln. Equiterapeuten var och tittade till min häst och dömde helt ut min sadel :( Hästen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Stjaerna
·
P
Utrustning Jag vet att jag har sett det men minns inte var :( Hoppas någon vet vilka märken som dessa! :bow: Rosa gummisnoddar till...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Tussinussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp