Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
1 881
Utrustning Idag när jag hämtade hästen i hagen låg täcket långt bak för att översta bogspännet gått rakt av. Han har använt det 2-3 gånger och det...
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: purity_666
·
Utrustning Är det någon som använder vanligt duntäcke till sin häst som pyjamas på vintern? Hur har ni löst det? Funderar på att skaffa ett...
Svar
16
· Visningar
2 564
Utrustning Hej. Jag håller på att leta ny sadel till min häst då min nuvarande, prestige Meredith D, inte passar min häst längre trots att jag...
Svar
2
· Visningar
11 028
Senast: Lemeie
·
Utrustning Hur ser marknaden ut för säkerhetsvästar till korta tjockisar. Rent längdmässigt är en TROP Redeem väst i strl XS lagom lång i ryggen...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Kalle_
·
Utrustning Det talas mycket om att man böra variera bett ofta på sin häst, för att förhindra skador i munnen. Nu när man själv är hästägare så tar...
Svar
13
· Visningar
2 041
Utrustning Gillar nätta, rundsydda träns, och Equipes finns dessutom med lack :d Men jag har bara sett det i webshopar (där det alltid är samma...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: Equilina
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Antarès hoppsadlar? Hur passar dem på hästar med höga mankar och för långa ryttare (188)? Bifogar en bild så...
Svar
8
· Visningar
4 744
Senast: Giinne
·
Utrustning Hej Funderar på att köpa denna http://www.ullaredlantman.se/entreprenad/lantbruk/backkamera-set-1.html Någon som har någon...
Svar
4
· Visningar
3 579
Senast: Thelma
·
Utrustning Söker efter ett stalltäcke med 100 gr foder. Nån som vet nåt billigt och bra?O_o
2
Svar
31
· Visningar
3 153
Utrustning Vi har några täcken i stallet av detta märke (jag vet var dom kommer ifrån), och tycker dom verkar okej! Är det några här som har haft...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: MissFideli
·
Utrustning I somras var vi iväg och tävlade. Av okänd, jättekorkad anledning lämnade vi bakluckan öppen på släpet heeeeeeeeela, långa stekheta...
Svar
7
· Visningar
5 531
Senast: Nominous
·
Utrustning Jag blir snart galen. Vi har letat och letat och letat men det tycks vara omöjligt att hitta en sadel som passar både mig och...
Svar
5
· Visningar
1 641
Senast: Larka
·
Utrustning nån som vet något bra märke på täcken som inte är allt för dyra som passar hästar med bredare bog? har inte behövt täcke på min häst...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: NightRain
·
Utrustning Hur är dom i kvalitén (tänker främst på kardborren eftersom det är den som ger sig först i de flesta fall)? Normala i storlek...
Svar
4
· Visningar
1 503
Utrustning Bah, schabraken vill glida ner på manken med nya sadeln. Så jag vill ha tips på riktigt formsydda schabrak. Helst formsydda både vid...
2
Svar
29
· Visningar
2 542
Utrustning Har nästan bestämt mig för att beställa en espaniola och behöver hjälp med färg. Det står väl mellan havanna och chestnut på lädret. Har...
Svar
4
· Visningar
594
Utrustning Efter många om och men hos sadelmakaren idag så fick jag med mig en wintec wide 17" dressyrsadel hem till min lätt svängda, runda och...
2
Svar
23
· Visningar
6 049
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Har hittat ridstövlar på rea, mountain horse High rider jr och mountain horse high rider 11. Jag är 164 lång, tror ni jag kan ha...
Svar
4
· Visningar
578
Senast: hera_
·
Utrustning Hejsan! Jag letar ny hoppsadel till lång ryttare (188). Eftersom att jag har väldigt långa överben och inte speciellt stor rumpa har jag...
2
Svar
21
· Visningar
7 099
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp