Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som provat Hay Pillow? Är väldigt nyfiken på dessa men har än så länge inte hittat någon svensk återförsäljare tyvärr, för de...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag har skaffat symaskin och har en hel del projekt som jag vill försöka genomföra. Bland annat har jag behov av en interpad (i stil med...
Svar
12
· Visningar
1 753
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Verkar snudd på omöjligt att hitta tränset jag vill ha. Ska vara svart med pullarnosgrimma utan stenar eller dekorsöm på och vara...
Svar
12
· Visningar
865
Senast: Rugge
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av dessa är lite sugen på en sådan
Svar
0
· Visningar
475
Senast: yrbin
·
Utrustning Undrar lite vad ni gillar för sorts regntäcken och fleecetäcken. Gillar ni med hals, halvhals eller utan hals? Fleceetäcke med eller...
Svar
15
· Visningar
1 304
Senast: Cilva
·
Utrustning Några av er får säkert Vi i Villa och har kanske redan sett den ute i butiker så det är en gammal nyhet, men för alla er andra och mig...
Svar
10
· Visningar
1 283
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Till nästa säsong är det dags för mig att köpa ny kavaj (händer typ vart sjunde år eller så). Jag vill ha en kavaj som andas, är...
2
Svar
24
· Visningar
4 020
Utrustning Skitlöljig tråd, men jag minns bara inte... :o Hittade en gammal tub med Stübbens Hamanolfett i skåpet och klämde ut lite för att...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Vogue
·
Utrustning Vi har varit hos sadelmakaren med våran fjording idag. Tyvärr hittade vi inte en enda sadel som passade, trots att han provade säkert...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Ricco
·
Utrustning Hur har ni placerat Era Trailercam i Umesläp/B60 årsmodell (jag har årsmodell11)? Var tar Ni elen? Från lampan i främre delen?
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Nittionio
·
Utrustning Jag behöver en sadel, allround eller hopp, men får inte vara alltför framskuren då jag är dressyrryttare i grund och botten och rider...
Svar
7
· Visningar
1 601
Senast: erikagrahn
·
Utrustning Hej alla bukare, startar en liten tråd där vi kan visa upp våra träns! :) Jag har 1 pessoa hopp pullarträns och 4 st dressyrträns+2...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
22 417
Senast: Josefiine
·
Utrustning Någon som känner till märket Forest på sadlar ? Har sett en beg sadel som jag fastnat för men jag hittar ingen information alls om...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Chiqita75
·
Utrustning Jag och sambon har precis köpt en liten gård med tillhörande stall och hagar:love: Och har nu fått en relativt oinredd sadelkammare och...
Svar
6
· Visningar
1 918
Senast: Buck
·
Utrustning Jag behöver hjälp, jag har kollat runt här på bukefalos men har inte fått något klart svar på sadelstorlekarna? Jag vet inte Hur man...
Svar
3
· Visningar
598
Senast: Elisha
·
Utrustning Jag har letat sadel till mitt varmblod i evigheter känns det som och har slut på modeller och märken som kan tänkas passa så tar emot...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: ameo
·
Utrustning Köpte två nya ridhjälmar nu innan jul (en till mig och en i present). I butiken sa de att ridhjälmarna ska bytas efter ca 5 år...
Svar
13
· Visningar
2 175
Senast: remmis
·
Utrustning Är det någon som provat dessa gjordar? Är väldigt nyfiken på hur dom fungerar! Har en häst som är väldigt känslig för tryck under...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
61 134
Senast: Bison
·
Utrustning Kan någon hjälpa mig. Toro El 2500 agg. Hur ser man vad det är för Joule? Stavas?:crazy: Fick frågan men förstår inte hur man ser...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: Lurv
·
Utrustning Är det någon som har sådana eller har provat dem? De har lite annan design på skoningen med segmenterad skoning/som paneler. De har...
Svar
5
· Visningar
2 253
Senast: stjarnfrugt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp