Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilka har ni testat och hur har de funkat? Är bla nyfiken på polarpads.
Svar
16
· Visningar
2 933
Senast: Balahé
·
Utrustning Ni som har Star Trailer med mellanvägg samt "liten" mellanvägg fram mellan frambommarna, går det att köra utan den stora mellanväggen i...
Svar
18
· Visningar
4 307
Senast: trofé
·
Utrustning Är sugen på att installera en trailer-cam i mitt släp (även om jag väl egentligen inte har behov av det, pålle står alltid som ett ljus...
Svar
15
· Visningar
9 537
Senast: Pudlan
·
Utrustning Vad är skillnaden med den lilla rullen? Mot ett vanligt Dynamic RS...
Svar
2
· Visningar
1 952
Utrustning Letar efter en ny säkerhetsväst och undrar om ni här på Buke har några förslag på någon ni rekommenderar. Jag kommer att använda den när...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: höstmåne
·
Utrustning Egentligen är jag inte mycket för att mixtra med bett och/eller hjälptyglar när man har problem. Hursomhelst. Jag har haft min ponny i...
2
Svar
33
· Visningar
2 542
Utrustning En tråd för alla som fyndar under mellandagsrean 2013 :) Bilder, fyndpriser, ja you name it! Tipsa, dela med av fynd osv.
2
Svar
36
· Visningar
5 002
Senast: Ackio
·
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar vår/sommar?
Svar
7
· Visningar
892
Senast: svea
·
Utrustning Tycker att Horze täcken är mkt snygga i designen men har aldrig haft något av deras täcken till min häst. Vad tycker ni om dem? Är de...
Svar
10
· Visningar
2 786
Senast: Görel
·
Utrustning Vad tycker ni om Hackamore? Trivs din häst med det? Vad har ni för erfarenheter, gärna både positiva och negativa. Funderar att...
Svar
18
· Visningar
1 487
Senast: mooi
·
Utrustning Nu startar jag en bildtråd där jag vill se snygga bilder på matchade ekipage! Många roliga färger på lindor/schabrak etc. Har tyvärr...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
41 964
Senast: Tilja
·
Utrustning Nu är det dags för nya ridstövlar, jag har tänkt Tretorn Advance. Men Mountain horse firenze high rider verkar också väldigt bra! Ni som...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: carriemma
·
Utrustning Funderar på att köpa ett par Tretorn Advance att ha som vardagsstövlar då mina nuvarande dansade på sista versen för länge sedan...
Svar
2
· Visningar
921
Utrustning Behöver hjälp lite snabbt, har googlat men hittar lite olika svar. Min häst är ca 90 grader, drar 33-34 i Prestige, 28 i Passier...
Svar
1
· Visningar
1 791
Senast: remmis
·
Utrustning Någon som har detta? Hur är kvalitet och storlek? Jag är sugen på att köpa pullartränset + förbygeln med martingal. Skulle passa så bra...
Svar
4
· Visningar
2 924
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Är det någon som rider med renskinn under bomlös sadel. Har ni den vanliga tryckavlastande paden också (till de sadlar som kräver det)...
2
Svar
30
· Visningar
4 323
Utrustning Kör nu med ett tredelat med rörliga ringar, och remontnosgrimma som hästen trivs bäst på. Har testat aachen men det gillades inte alls...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 053
Senast: svea
·
Utrustning Är det någon här på Buke som har lämnat in sin sadel hos sadelmakare för att förminska knästöden? Hur blev resultatet och hur mycket...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Letar efter en dressyrsadel till min ponny som är korsning arab/fjording. Araber är ju inte precis kända för sitt goda sadelläge så jag...
Svar
3
· Visningar
2 517
Senast: Aleel
·
Utrustning Om man har en häst som inte tolererar tryck mot öronen, vilket sorts träns skulle DU välja ? Jag vill veta för och nackdelar och...
Svar
3
· Visningar
1 323
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp