Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har de olika modeller med olika passform eller är det bara olika yttertyg/tjocklek/kvalité?
Svar
5
· Visningar
792
E
Utrustning Det här är bara en rent nyfikenhets fråga, Jag undrar, vilken läderfärg tycker ni är snyggast på: Fux Svettfux Svart Mörkbrun Brun...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 586
Utrustning Är det någon som vet hur kvaliteten på BR kandaren är? Är storlekarna "normala"?
Svar
2
· Visningar
837
Senast: mily
·
Utrustning Då hästen haft flera hovbölder senaste månaderna har hon fått hela sulor runt om och när hon skoddes förra veckan vågade jag inte byta...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 284
Senast: axel
·
Utrustning Tips på bra vintertäcke med helhals? Får gärna vara avtagbart, bara det sitter bra och inte "hänger sig på sida"? 300 eller 400 gram...
Svar
7
· Visningar
2 535
Senast: linafina
·
Utrustning Jag tycker det är kul att ha igång GPS:en när jag rider, dels för att kunna se och dela med mig av ridvägar, dels för att kolla hur...
2
Svar
24
· Visningar
4 502
Utrustning Nu till jul brukar det alltid komma upp lite trådar om vad man ska ge medryttaren/stallägaren osv i julklapp. Så nu när jag själv...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: Buck
·
Utrustning Vilket föredrar ni och varför? Vill veta för- och nackdelar med båda. Tack på förhand. :)
Svar
8
· Visningar
2 561
Senast: mahlmt
·
Utrustning Har provat en Wintec 500 NEW på min häst idag, som är den första sadeln någonsin att ligga på plats! ALLA andra sadlar glider fram...
Svar
16
· Visningar
5 703
Senast: minfux
·
Utrustning Har ni erfarenheter av något av det? Har fått låna en gjord som jag ska testa att rida med senare i veckan men det känns som det...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 507
Senast: MM
·
Utrustning Som rubriken säger, vad rider ni i? * Ridhjälm? * Säkerhetsväst? * Ridbyxor? (behöver tips på helskodda modeller för lite större...
2
Svar
31
· Visningar
3 976
Utrustning Någon som har det? Låter som ett perfekt täcke till Lax, 100g foder, 1200 denier och bra pris. Är ni nöjda? Hur är det i bogen?
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: fruxolisa
·
Utrustning Hallon, Jag söker en hästtransport som har fronturlastning, boggie och är bekväm för hästen att åka i, sadelkammare är bara en bonus...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 842
Senast: kvandi
·
Utrustning Hej. Min kille är görafrussen och har dessutom ryggproblem. Så han får absolut inte bli kall... Jag har HW både Amigo och Rambo...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 546
Utrustning Hej! (Ny här så vet inte var jag ska posta tråden) Vet någon om man kan göra pannband själv? Vill gärna fläta ett pannband men...
Svar
4
· Visningar
1 083
Svar
0
· Visningar
1 499
Utrustning Är dom hjälmarna säkra att köpa igen? Visst var det en av modellerna som blev återkallade? Finns ju hos en hel del återförsäljare så jag...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: lady_vip
·
Utrustning Är det någon av er som köpt lösa delar och satt ihop ett eget träns utifrån era egna specfika önskemål? Skulle vara jättekul att se...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: pinky
·
Utrustning Hmm ja,har ju flyttat från Skåne till Dalarna och grannfrun har nu fått mig att följa med ut på ridturer :).Och nu talar vi inte om 1...
Svar
4
· Visningar
1 345
Utrustning Ska ev. skicka en normalstor/tung allroundsadel och undrar vilket som funkar/blir bäst? Bussgods har ju färdiga lådor och det verkar...
2
Svar
29
· Visningar
13 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp