Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns som sagt inte riktigt produktivt i sammanhanget ? Jag tycker mina inlägg är tydliga utifrån problem och frågeställningar och reflektioner utifrån det
läs gärna mitt inlägg igen och ditt svar på det. Känns son sagt som det mesta fick förbi i fråga om respons ?@mackan Varför inte? Jag är uppriktigt intresserad av att höra hur du skulle ha löst problemet med en häst du känner har spänningar i nacken. Allting son kan vidga mina vyer ridmässigt är intressant. Om problemet sitter i nacken skulle jag gärna vilja veta hur jag rent praktiskt kan komma till rätta med det i ridningen...
Det känns konstigt för mig att någon påvisar ett ev problem och sedan inte vill delge hur detta skulle kunna bli åtgärdat![]()
läs gärna mitt inlägg igen och ditt svar på det. Känns son sagt som det mesta fick förbi i fråga om respons ?
Seriöst så var det en reflektion och en Tanke frågeställningsmässigt . Det framgår tydligt .Exakt var har du givit några konstruktiva förslag på att komma till rätta med spänningar i nacken?
Jag har läst ditt svar typ fem gånger och allt jag ser är att du tror att spänningar i nacken kan vara problemet. Gott så. Hur åtgärdar man det då? Du har ju massor av erfarenhet i ämnet enligt samma inlägg
Seriöst så var det en reflektion och en Tanke frågeställningsmässigt . Det framgår tydligt .
Tyvärr verkar svaret trots hur generellt frågande det är i sammanhanget vara ett problem ?
Jag tyckte i dina tankar att du skriver att du har erfarenhet av just spänningar i nacken hos hästar. Och då faller det sig naturligt att undra hur åtgärdade du det.
Så om du kan släppa exemplet och istället ge svar på hur du gjort när du haft hästar med spänningar i nacken.
Hur åtgärdade du det? Genom särskilda övningar?@cirkus åtgärdade det ?
@Marvin Jag fattar ingenting heller. Kanske kan du förklara?
1. Jag beskriver mitt ridpass idag med en rad reflektioner och funderingar.
2. Jag får svar om att det jag upplever som svårt att få igenom kanske kan bero på spänningar i nacken
3. Oavsett om det beror på en spänning hästen har i sin kropp mer eller mindre hela tiden eller en spänning som hästen får i samband med ridningen (vilket jag antar var vad som menades) så skulle jag vilja veta vad jag kan tänka på för att göra det bättre
4. Det anses inte produktivt att delge sådana tips
Detta är min tolkning.