Sv: 1:a April

Mig veterligen har jag inte gått på något själv, däremot har jag själv lurat flera stycken

Roligast var min ridinstruktör som ringde och var helt hysterisk upprörd över mitt inlägg på klubbens facebooksida :rofl:
tills h*n själv kom på "det är ett aprilskämt, va :meh:"

jaja alla kan inte ha samma humor , den personens fall är det nog mer humör ;) två små prickar kan göra stor skillnad :p
 
Sv: 1:a April

Men vafan dom ska ju inte avslöja aprilskämtet samma dag, då kan man ju inte lura någon ;)
 
Sv: 1:a April

Haha, inte jag men igår kväll skrev Klaus Koch ( som du väl vet vem det är ) att han inte ville se några dåliga skämt från sina vänner :D
Vad han INTE visste var att han redan gått på ett stort skämt om att Black Caviar hade blivit klonad ;) Haha, Australien ligger ju 10 timmar före oss !!!!!
Fast nu har han tagit bort den från sin fbsida -;)
 
Sv: 1:a April

Haha, inte jag men igår kväll skrev Klaus Koch ( som du väl vet vem det är ) att han inte ville se några dåliga skämt från sina vänner :D
Vad han INTE visste var att han redan gått på ett stort skämt om att Black Caviar hade blivit klonad ;) Haha, Australien ligger ju 10 timmar före oss !!!!!
Fast nu har han tagit bort den från sin fbsida -;)
Haha ;)....
 
Sv: 1:a April

Har det stått ngt roligt i tidningarna? Brukar ju altid finnas ngt!

Jo sen var det ju Kristdemokraterna i Stockholm som vill att folk ska börja gå på vattnet för att motverka trängseln i kollektivtrafiken :rofl::rofl::rofl:.


Fredrik Reinfeldt blir staty vid Norra Bantorget :bow::bow::bow:
 
Sv: 1:a April

En kollega försökte lura mig att alla andra fick smörgåstårta på jobbet när jag var iväg en sväng, dock visade det sig sedan att det var sant :down:
 
Sv: 1:a April

Mina lärare har verkligen plågat oss idag:
Först så stog det på tavlan "10.00 nationellt prov, teknik" min reaktion på det var ju:nailbiting: jag är ju sämst på teknik:meh:
Sen kom min engelska lärare och verkade j*vligt stressad och sa "det här är jätteviktigt, vi har missat ett nationellt prov i engelskan, vi måste göra den NU. Ni ska skriva en faktatext om råttor" :banghead:
Jag blev skitnervös för jag kan ju inget om råttor:mad: men det var ju bara ett skämt:wtf:
Ibland är lärare lite jobbiga:p
 

Liknande trådar

Tjatter Byggmax byter namn till Gunnars Byggnetto pga 30-års jubileet :D...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 242
Senast: mysboll
·
Juridik & Ekonomi Äntligen ställde vi av vår Plåtis över vintern och ska då slippa (hela?) fordonsskatten. Detta gjorde vi bara häromdagen, i december...
Svar
4
· Visningar
480
Senast: Kirre
·
Mat Någon som varit där i år? Vad tyckte ni? Vad fanns att äta, om det fanns något att äta? Jag ska ut och resa med tåg om drygt en månad...
Svar
3
· Visningar
594
  • Artikel
Dagbok Igår kväll sa J, att A skulle komma vid 10 idag. Men halv åtta i morse ringde telefonen och jag höll på att ramla ur sängen och svarade...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp