+ 1 marsvin

Modig_Korn

Trådstartare
:eek: :crazy: Jag ska få ett marsvin, typ det sista på jorden jag behövde. Förutom att det är en som behövs för att hålla liv i min ras. Det är en h... ha... ha.. ne :cry:
Well, well.. 35 andra marsvin ska säljas, och så får man en extra :crazy: Det är iaf en Biege hane (biege är vad jag vet choklad i grund och botten).. Jag försöker föda upp cinamonargente, som är tickade i biege och vitt...

im000107_orig_SE.jpg

im000106_orig_SE.jpg

im000109_orig_SE.jpg



:cool: lite stora bilder blir det nog...
 
Sv: + 1 marsvin

Hanar är über svåra att sälja
De är inte alltid lätta att förvara (vissa kan behöva gå ensamma)

osv.
 
Sv: + 1 marsvin

Inget. Det där är mina Cinnamon argente honor, ungar (golden agouti) och Chokladpet hona :love:
 
Sv: + 1 marsvin

Aha, jag fick ju huvudbry eftersom jag inte såg någon beige gris och trodde att korten var på hannen :D
Det förklarar ju saken.
Är han cr bärare?
 
Sv: + 1 marsvin

;)
nä, tror jag klarar mig med de jag har. Är itne så förtjust i beiga marsvin. Å helst ska de vara lurviga ;)
 
Sv: + 1 marsvin

Hittade fler bilder på mina cinnamonargente honor :love:

im000033_orig_SE.jpg

Moon Key's Tosca

im000055_orig_SE.jpg

Moon Key's Toscana

:cool: de enda cinnamonargentes jag har (och har sett), och så har mamma fött upp de :crazy:
 
Sv: + 1 marsvin

Men gud va fin den andra nerifrån var! Aldrig sett en med den teckningen och de färgerna! :love: :love:
Den sista lurvbollen var ju inte heller helt fel förstås :love:
 
Sv: + 1 marsvin

Nja, vet itne om jag vågar, sambon blir väl galen om jag tar hem fler. Har ju tre bebisar nu med varav två hanar jag måste få sålda.

Vad har du för honor? (man måste ju få titta iaf :angel: )
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 199
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 052
Senast: Kiwifrukt
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 920
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 308
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp