10 år på buke!

Blueberry

Trådstartare
I dag är en dag att fira!
Detta blåbär har nämligen bukejubileum.

grattis.jpg

10 år.
Herregud.
Jag älskar buke. Och jag älskar er :love:

Några var med när jag träffade Hunken. Några har varit med i bröllopsplaneringen. Och när jag tog beslutet att ta bort min första häst (... och när jag impulsköpte en ny). Några har till och med sett my lady parts. Några har träffat mig. Några har även gett mig det stora förtroendet att vara deras coach och instruktör. Några är vänner jag håller kär. Några har jag blivit riktigt ovän med. Några har hjälpt mig när jag har behövt hjälp, och någon har till och med köpt mig en bh. Några har tipsat och tröstat och stöttat och pushat.

Fan vad fina ni är.

epic-hugs-friends-minion.gif
 
Grattis!! Hurra!! Själv är jag inne på år 8 :eek:!! Hjälp vad tiden går! Och ja, buke är bäst! Och jag älskar dig också! Helt ödmjuk och förbehållslöst, för att du är du!
(alla människor ska älskas med varje fiber, för att de är människor!)
 
I dag är en dag att fira!
Detta blåbär har nämligen bukejubileum.

grattis.jpg

10 år.
Herregud.
Jag älskar buke. Och jag älskar er :love:

Några var med när jag träffade Hunken. Några har varit med i bröllopsplaneringen. Och när jag tog beslutet att ta bort min första häst (... och när jag impulsköpte en ny). Några har till och med sett my lady parts. Några har träffat mig. Några har även gett mig det stora förtroendet att vara deras coach och instruktör. Några är vänner jag håller kär. Några har jag blivit riktigt ovän med. Några har hjälpt mig när jag har behövt hjälp, och någon har till och med köpt mig en bh. Några har tipsat och tröstat och stöttat och pushat.

Fan vad fina ni är.

epic-hugs-friends-minion.gif
Woop!
Själv är jag inne på 14-15 år :eek: Kom hit (eller ja, då hette det stallet) som 11-12åring. Jösses. Buke har funnits med mig i mer än halva mitt liv
 
Och jag har varit med sedan stallet.com men då med ett annat nick som inte finns kvar.

Och jordgubbar är ju bästa firet, @Kethets! Har de öppnat självplocken i Edsvalla?
 
Jag minns många minnen genom åren här, har haft detta nick sedan 2003 så 11 år har jag hängt här regelbundet :D
 
Tror jag är uppe i 8 år. Jag har träffat min sambo och flera vänner här. Och lärt mig massor på hundsidan. Buke är underbart :)
 
Hipp hipp hurraaa! Synd bara att du pga någons klantighet inte kan fira i din nya bh, men den är på väg! :angel: En annan firar blygsamma 5 år i november, men med tanke på hur min aktivitet peakat det senaste året känns det som att jag varit här alltid...:D Hoppas vi får fortsätta peppa dig, hjälpa dig, inspireras av dig och skratta lite åt dig ibland i många år framöver!
 
Grattis blåbäret! Jag såg att jag varit här i snart 6 år:o

Även om jag inte träffat en enda bukefalist irl så känns det som att jag känner flera stycken, särskilt ni som hänger i beach-tråden. Helt fantastiskt!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp