10 årsjubileum

Crossline

Trådstartare
Nästa månad firar jag och min sambo 10 år tillsammans! Jag skulle vilja ge honom en present som håller, har ni några tips? Han har redan ett halsband som han använder dagligen och inga andra smycken är intressanta. Han gillar fonder/aktier, teknik och musik typ. Kan man köpa en fond till någon? :cautious: Eller är det tråkigt? Annars tips på vad som helst! Han fyller 28 i år för övrigt.
 
Jag firar fyra år med min sambo i helgen och ska ge honom en canvas-tavla av en bild som min kompis tog på oss i våras. Något sådant kanske vore nått?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 695
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 287
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 493
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 330
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp