Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sooor skillnad från mina tidigare hundar Men jag vill inte ha en arbetande hund nu, och jag har erfarenhet av GD och älskar rasen så det är perfekt! Dessutom är dom extremt vackra att se på också
Jag är inte ett dugg avis. Inga mer valpar här *blök* Jag är så leds. Jag vill ha en hund som kan det mesta och inte behöver kissa 27 gånger per dag... Åsom inte måste kolla och undersöka och smaka på precis ALLTING
Ja jag vet inte *pust* Labbarna är som vildast från 8 mån och uppåt till strax över 1 år. Ingen drömålder Guuu vad jag längtar tills hon är två år! Då är iofs den andra hunden urgammal men... Ja ja...
Grandisarna är stencoola i den åldern Valpen vi hade för ett tag sen som dog av hjärtfel var så himla cool! Han var med i affären (Zoobutik), gick på promenader inne i stan.. Det enda som var jobbigt med honom var att han skulle leka med allt på gården, typ gummistövlar och sånt
Favvoleksaken här är att hitta och dra fram mina använda trosor De hittar man lite överallt när hon lekt med de. Hon dyker ned i mina väskor och i tvättkorgen och tar de *uäck* Eftersom att jag pendlar nu så är det ju rätt så ofta en väska med smutskläder står på golvet *fy på MIG*
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.