11 åriga tik gulvätska?

JessicaOlin

Trådstartare
Hej
Jag köpte min tik för ca 1,5 månad sen
Förra ägaren svarar inte när man skriver då han inte vill veta av henne tyvär
Min 11 årig tik, som slutade löpte för ca 2 veckor sen
Hon har inte vart i närheten av hanar
brösten har börjat droppa då o då (inte mycket)
Kan de va skendräktighet eller tror ni att förra ägaren parat henne utan att säga nått?

Mvh Jessica och Bella
 
Senast ändrad:
Laktation vid skendräktighet kommer -oftast- inte så tidigt inpå avslutat löp och det är inte vanligt att en tik läcker mjölk vare sig vid riktig dräktighet eller skendräktighet och definitivt inte att de läcker nån gul vätska.

Ta hunden till veterinär.
 
Eftersom hunden löpt hos dig kan hunden inte vara parad. Låter som att hunden behöver träffa en veterinär.
 
En äldre hund kan drabbas av diverse tillstånd som kan påverka hormonbalansen och ge olika symptom. Du behöver, precis som de andra skrivit, ta hunden till veterinär för att ta reda på vad som orsakar utsöndringarna.
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
843
Hundhälsa Har en 6 årig tik en omplacering som aldrig förr bott tillsammans med andra hundar. Sen har vi en nu snart 8 månaders hund (tiken hade...
Svar
10
· Visningar
1 692
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 979
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp