Bukefalos 28 år!

12 veckors vaccinering

Fibusen

Trådstartare
Måste det ske prick på dagen,eller kan man ge nån dag tidigare? Nån dag efter antar jag är uteslutet?
 
Ahh,ok,det vore ju klart det bästa! Hon blir 12 veckor Fredag den 16 Januari,men den dagen kommer jag sitta och bila för att hämta hem min häst hela dagen,sen blir det ju helg,och på Måndagen så kommer vi vara bortresta,men då funkar det alltså att be om tid sen från Tisdag då,alltså 12 veckor och 4 dagar? Och grundvaccinationen är helt godkänd sen? Gud vad skönt! :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Unghunden äter Mush. Vi ska åka bort några dagar om ett tag, jag kan inte ha med fryst mat. Jag antar att jag får ta lite tid och fasa...
Svar
14
· Visningar
807
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Jag funderar till och från på att skaffa en hund. Jag har ingen aning om ras och det är i nuläget inte intressant heller eftersom jag...
Svar
19
· Visningar
1 833
Hundträning Hur har era hundar det med ordförståelse och hur tänker/gör ni för att lära in nya ord? Min vuxna hund är och har alltid varit väldigt...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Ainon
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 368
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp