Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

1337 på "Hästhagar"

F

fredde

Sv: 1337 på "Hästhagar"

Det gäller ju att ta så många fyrkanter som möjligt, den som sätter sista biten i en fyrkant får den...

Jävlar :eek:

Haha jag lyckades inte med en enda ju. Den där jäveln gjorde ju en parkering så fort jag gjort två kanter till en hage ju! :mad: :D

Du ska aldrig sätta mer än två kanter på en hage. Lura datorn att göra den tredje, så kan du göra den fjärde. Och håll ögona på vad han gör, helt plötsligt lägger han ut en tredje sida och då är du snabb som ögat och skickar upp den fjärde. Enkelt!

M

millansnillan

AAAAH! Du kan inte vara normal :eek: Det är ju omjöligt :crazy: Det lägsta jag fått var 7 parkeringsplatser.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5930 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
6 624
  • Låst
Träning Hej allesammans, eftersom jag var tvungen att akut avliva min häst i förrigår så har jag nu köpt en ny häst på impuls för att kunna vara...
2
Svar
34
· Visningar
5 085
Övr.Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 772
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CXXXII
  • Fotbolls-EM
  • Kompromissa om boendeort

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar