1337 på "Hästhagar"

Sv: 1337 på "Hästhagar"

Det gäller ju att ta så många fyrkanter som möjligt, den som sätter sista biten i en fyrkant får den...
 
Sv: 1337 på "Hästhagar"

Jävlar :eek:

Haha jag lyckades inte med en enda ju. Den där jäveln gjorde ju en parkering så fort jag gjort två kanter till en hage ju! :mad: :D
 
Sv: 1337 på "Hästhagar"

Du ska aldrig sätta mer än två kanter på en hage. Lura datorn att göra den tredje, så kan du göra den fjärde. Och håll ögona på vad han gör, helt plötsligt lägger han ut en tredje sida och då är du snabb som ögat och skickar upp den fjärde. Enkelt!
 
Sv: 1337 på "Hästhagar"

AAAAH! Du kan inte vara normal :eek: Det är ju omjöligt :crazy: Det lägsta jag fått var 7 parkeringsplatser.
 
Sv: 1337 på "Hästhagar"

När jag har tid ska jag klara att ta alla :p
 

Liknande trådar

Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 926
Senast: Singoalla
·
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 378
Senast: Stina12
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 027
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag blev tvungen att köpa en ny tvättmaskin för ett tag sedan. Jag köpte den på nätet från ett svenskt företag baserat i Markaryd. All...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp