Medryttarhäst 15-åring söker Medryttarhäst :)

GabbyJ

Trådstartare
Hejsan!

Jag är en lugn tjej i Lund på 15 år (04/01/05) på 160 cm och har ridit lite on-off under 6 år och som gärna skulle vilja börja rida lite igen. Har ridit både i ridskola och privatstall med storhästar, små stora och d-ponnyer.
Pga skola kan jag bara rida 1-2 gånger i veckan och helst vara under helger då jag slutar hyfsat sent.
Om möjligt skulle jag helst vilja rida en häst på 150-172 cm men allt över D-ponny är definitivt okej! :)

Jag har nog inget intresse för att tävla och är väldigt nöjd med uteritter, promenader och lugna Allround pass på bana. Jag skullle säga att jag ligger precis vid "intermediate" nivån (gäller att vara ärlig!) men jag lär mig väldigt snabbt! Är alltså i grund och och botten en nybörjare men kan grunderna väl! Jag är försiktig av mig och tycker ändå att jag är väldigt ansvarsfull när det gäller.
Jag är villig att betala om det behövs men kan även hjälpa till i stallet (samt göra båda två men kan behöva lite start hjälp när det gäller att mocka då hästarna jag red gick på lösdrift eller ville inte ägaren/tränaren att ungarna skulle ta hand om om det, haha!)

Hatar att ställa en massa krav men skulle vara hemskt tacksam om det finns bussförbindelser dit eller cykel/gångavstånd! Bor i Lund men kan enkelt ta mig genom Malmö och andra närliggande områden samt städer.

Om du vill veta mer eller om du är intresserad får du gärna lov att kontakta mig på antingen mejl eller sms! (+46704385645)

(har lagt upp samma annons på andra sidor.)

Senast ändrad:

GabbyJ:s ev trådar under: Dagbok Annonser Överallt

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Min mamma är död

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos