Hej :heart
Jag vet inte hur jag ska börja dethär. Men jag är ju inte död iallafall och nu är det den dagen som jag INTE skulle leva. Men tydligen så gör jag det.
Men ärligt så känner jag mig inte som jag lever. Utan är typ HELT tom och som död i tankarna.
Igår var iallafall en av dom värsta dagarna i mitt liv. Eller det började ju ändå ganska okej mot vad jag trodde men sen blev det bara mera och mera jobbigt och massa massa ångest. Så fick en panik attack på dagen och sen på kvällen fick jag flera så blev typ HELT dum i huvudet och fick värsta ut brottet som jag inte har fått i närheten av på flera månader. Jag tänker inte skriva detaljer vad jag gjorde men kan bara säga att jag var skit jobbig och konstig. Så fattar personalen också och mina föräldrar. Och tillslut blev det en skit jobbig sak som jag inte kan skriva så mycket om. Men ja dom försökte typ över tala mig att jag skulle ta medicin men jag kunde inte och hade bara en sak i huvudet att jag måste bort från dom och MÅSTE göra nåt så jag skulle dö. Så tillslut bestämde dom att jag skulle ha medicin med en spruta.
Så kommer inte ihåg så jätte mycket mer efter det. Eller kommer ihåg själva det och att jag fick ännu mera panik då så pappa fick hålla fast mig ungefär. Men det är typ sista saken jag kommer ihåg om igår. Och sen somnade jag pågrund av det liksom.
Och nu idag så är jag som jag är helt tom i huvudet och att jag inte kan få in i huvudet att jag inte är död nu som jag skulle. Men det låter säkert helt knäppt men vet inte hur jag ska förklara. Men typ att det känns helt o verkligt på nåt sätt och att det inte var meningen att jag skulle finnas nu ens. Så allt är liksom fel bara.
Och somsagt jag fattar väl varför dom bestämde det med medicinen igår för ja jag var jätte jobbig och jag kunde inte ha kontroll över migsjälv. Så jag fattar att dom bestämde det men får ändå som en mini ångest attack såfort en sköterska kommer in på rummet för min hjärna tänker ändå typ att dom kommer tvångs ge mig en sån spruta igen ifall jag inte sköter mig perfekt. Fast jag vet att det inte är så egentligen men ändå som blir min hjärna så.
Så har fått pappa att lova att han inte kommer gå ifrån mig nånting på hela dagen idag. Och ja det är jätte taskigt egentligen. För måste ju ändå vara skit jobbigt för han att han inte slipper mig NÅNTING på hela dagen. Så ja det är taskigt mot han men egentligen om man tänker så är det hans och mammas fel att jag MÅSTE vara här idag så då kan egentligen han ha det jobbigt idag också. För om jag skulle fått dött så hade han ju inte behövt det. Så egentligen om det är så jävla viktigt för dom att jag måste finnas idag fast det är helt fel så får han väl ha det skit jobbigt och vara med mig exakt helatiden då. För det är ju ändå typ det dom vill ändå.
Men ja annars så förutom att jag är helt död och tom i huvudet så är det väl ingen skillnad på 15 mot 14. Men trodde inte det skulle vara det heller utan det är mera allt annat som kanske inte märks direkt som känns jobbigt. Men ja nu är jag iallafall det som jag INTE skulle bli och var aldrig aldrig aldrig meningen att jag skulle leva nu.
 

Jag vill bara skicka en stor kram till dig och säga att du är INTE jobbig eller dum i huvudet. Du mår väldigt dåligt. Det är helt olika saker! Kram!
 
Det låter som en jättejobbig upplevelse igår med sprutan ❤️ Jag är tacksam att dom tar hand om dig så att du finns kvar hos oss. Och det är bra att du ska vara med din pappa hela dagen tror jag. Stor kram ❤️
 
Så tråkigt att du haft en sådan dag. :( Men jag kan inte låta bli att hoppas att det på något sätt kanske skulle kunna vara en vändpunkt att du nu ändå faktiskt har passerat den dagen som varit så betydelsefull. Jag menar inte att det är en enkel sak nu, för det är det såklart inte utan allt elände som är kvar att slåss mot är ju där oavsett vilken dag det står i almanackan.

Men jag vill så gärna - och jag tror uppriktigt på att det ska bli så - att du och dina föräldrar ska kunna fira kommande födelsedagar tillsammans på ett lugnt och fint sätt, och att ni alla ska få förknippa den 2 december med någon glädje och förväntan igen i stället för en massa kaos och rädslor och ångest. :heart
 
Tack igen till alla för allt snällt ni skriver och så :heart Vet att jag bara upp repar det helatiden men det betyder jätte mycket även fast det kanske inte verkar så. Men alla ni som bryr er så gör det iallafall skillnad för mig fast det kanske inte märks!
Iallafall så har min moster varit här nu så vi hade väl lite typ firande eller vad man ska säga. Men fick ju inte åka till stallet och inte träffa hundarna. Men vi gjorde iall lite här. Så jul pyntade lite och fick presenter och så. Och jag kommer inte skriva allt för vissa kanske tycker det låter jätte mycket och att jag är bortskämd och vissa kanske tycker att det är jätte lite liksom. Så kommer inte skriva allt men några saker. Och då fick jag av mamma och pappa ett schabrak och en huva från equestrian Stockholm. Alltså typ som ett tävlings set till O. Och av moster så fick jag som ett brev att jag ska gå på Shawn Mendes i mars med henne och mina kusiner. Och båda dom sakerna så fattar jag att dom tänker typ som mottivering. Och det är ju JÄTTE bra saker så menar INTE att jag inte upp skattar det för såklart så gör jag det! Men bara att det känns som det är onödigt och att jag kanske aldrig kommer tävla eller gå på konsert eller nånting.
Sen den sista saken jag tänkte säga var det finaste jag har fått nästan nångång. Och det var hon som ägde den gamla ponnyn om ni vet och hennes mamma. Så hade dom skickat in så jag fick ett tagel armband med hår från deras ponny OCH från C :heart
Och kanske nån tänker typ jaha ett armband men alltså jag visste inte att jag skulle få nåt alls av dom så blev väldigt förvånad först när mamma hade en sak från dom och sen att det var ett sånt armband liksom :heart
Men ja sen fikade vi iallafall men det har gått skit dåligt med maten för mig så jag hade mitt vanliga mellanmål bara och smakade pytte lite cupcake.
Men det gick väl iallafall bättre än jag trodde det skulle men tog extra medicin innan och nu är jag sååå trött. Så ska nog kanske sova till middagen nu för orkar typ ingenting ändå och är helt som mos i huvudet känns det som. Men ville iallafall bara berätta lite om det.
 
Jag tycker det låter som att du fick en trevlig stund med familjen, trots omständigheterna. Och speciellt armbanden var väl jättefina presenter!
Bra jobbat med försök att äta cup cake. Att försöka och prova lite är ju ett stort steg från att inte testa alls. Hoppas du kan sova en stund nu med medicinen. ❤️
 
Vilka fina presenter! Jag skulle ha blivit jätteglad för ett sådant armband. Såå snällt av dem.

Fina presenter du fått av din familj också! Kan du försöka se dem som presenter helt enkelt, och inte tolka in nån annan betydelse? Ett schabrak är ett schabrak och konsertbiljetter är konsertbiljetter.

Hoppas du har en trevlig kväll och att du får vila och sova.
 
Varning att det här kommer bli väldigt neggativt. Men vill skriva om dethär ändå.
Men ja nu på kvällen så igen har det varit jätte jobbigt och fick massa massa ångest och som blev panik attacker och massa sånt skit jobbigt. Så ville få medicin men då var det före kvällsfika så då kunde jag inte få så mycket så jag skulle bli för trött liksom. Och jag fattar INTE varför! För alltså okej om det hade varit typ i somras eller början på hösten som anorexi monstret var jätte starkt. Men fattar inte varför det är såååå viktigt nu så jag inte får slippa det en enda dag. För skulle ju ändå inte dö av ifall nån dag blir lite mindre liksom. Men nej ändå MÅSTE jag äta kvällsfika så fick inte den medicinen innan kvällsfika så fick bara lite av den andra. Så då fick jag en jätte stark panik attack som jag nog inte ens skulle ha fått ifall jag bara kunde fått medicinen så jag kunde sovit och hoppat över kvällsfika BARA idag.
Och då när jag fick bara mer och mer panik så blev jag jätte rädd också att det skulle bli som igår att jag inte kunde ha kontroll så det skulle bli lika igen. Så fick jag ännu mera panik för det också.
Så känner mig så jävla dum och äcklig och konstig som är så och som får sådär jätte stark panik för alla möjliga saker. Och tycker synd om pappa som typ måste försöka hjälpa mig då fast jag är sådär. Men det blev bara ännu jobbigare när en sköterska försökte prata med mig. Så blev skit jobbigt och ja allt det var ju HELT i onödan och bara jätte dumt.
Men nu börjar jag iallafall bli jätte trött från medicinen efter jag äntligen fick den så ska sova nu. Och dethär är jätte dumt och konstigt säkert men jag KAN inte typ slappna av ifall inte pappa är så han är mellan mig och ifall det kommer nån personal in i rummet. Även fast jag fattar ju att det inte behövs men det GÅR inte. Så då måste han sitta där nu också så känner jag mig dum i huvudet för det också. Men är somsagt jätte trött nu iallafall så kan inte tänka vad jag skriver så ska sova.
Men ville bara skriva lite om det och att jag tycker att det är VÄLDIGT över drivet och dåligt av dom att dom inte kan ändra på såna regler ALLS för nånting.
 
Jag blir så glad att höra att du finns kvar här hos oss - du är i tankarna hos så många. :heart Jag förstår att det var fruktansvärt jobbigt att tappa kontrollen och behöva få lugnande på det sätt du fick.

Som motpol låter det bra med det intima lilla firandet ändå, och armbandet får mig att gråta och snörvla i soffan också. Vilken jättefin gest och fint minne. :heart
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 066
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 092
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 506
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 231

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp