Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag såg att några hade skrivit till mig så jag tänker skriva lite här iallafall. Men ja idag är det min födelse dag. Och det känns jätte konstigt för jag ville inte ens bli 15 och nu så har jag varit det ett helt år och fyller 16 idag. Förut så tyckte jag om att fylla år men från förra året så gör jag absolut INTE det utan jag tycker att det är skit jobbigt.
Och i år så är det nog ännu värre motför förra året. För att det har hänt sååå mycket saker på dethär året men det är nästan inget possitivt. Eller jo om jag ska komma på nån possitiv sak så har jag fått några vänner. Men har förlorat några vänner också som är skit jobbigt.
Och jag har bott på fyra o lika ställen eller det beror på hur man räknar men tre eller fyra. Plus sjukhus och sånt. Men jag har inte varit hemma ALLS på ett helt år.
Och jag har gjort jätte dåliga och hemska och äckliga saker. Men har nästan inte gjort nånting bra.
Tillexempel så sista gången som jag red var i juni tror jag eller maj. Och jag kanske aldrig kommer kunna rida igen.
Och ja som ni nog vet om ni läser dethär så försökte jag ta själv mord i höstas. Och har hjärn skador pågrund av det nu. Så jag be höver mycket mera hjälp med saker nu och klarar inte saker själv som jag kanske kunde förut. Så det bara är jätte jobbigt att bli äldre då och ännu mera efter bliven.
För om två år så blir jag vuxen. Och ifall det är nån sak som jag verkligen INTE vill nånsin så är det att bli det. Så därför så HATAR jag att fylla år.
Men ja jag vet inte varför jag skrev dethär men ville bara skriva nånting iallafall. Och till ni som har skrivit snälla saker till mig på mammas dagboks tråd så vill jag bara skriva tack och att jag upp skattar jätte mycket att ni tänker på mig och sånt ❤️
 

@EmmaFilippa: Födelsedagar kan vara jättejobbiga och de blir ju ännu jobbigare av att många tycker en ska se fram emot dem :heart

Det här är INTE en födelsedagstårta utan en vintertårta till dig:

me07hu3y4sxem6c17vzl.jpg


(jag är hopplös på att dekorera tårtor, jag fattar inte hur konditorn fått till den!)
 
@EmmaFilippa: Födelsedagar kan vara jättejobbiga och de blir ju ännu jobbigare av att många tycker en ska se fram emot dem :heart

Det här är INTE en födelsedagstårta utan en vintertårta till dig:

me07hu3y4sxem6c17vzl.jpg


(jag är hopplös på att dekorera tårtor, jag fattar inte hur konditorn fått till den!)
Jag skulle inte heller kunna göra nån såndär fin tårta. Men jag kan ändå inte äta tårta eller sånt iallafall.
 
Fina @EmmaFilippa! Vi är så många som blir glada över att du skriver här! Oavsett vilken dag det är.
Det sista du är, är på något sätt "efterbliven", det ser jag i hur du uttrycker dig och sättet du skriver på.
Det finns så många som önskar dig allt gott. ❤️ Du förtjänar det, även om du inte tror det själv.
 
Fina @EmmaFilippa! Vi är så många som blir glada över att du skriver här! Oavsett vilken dag det är.
Det sista du är, är på något sätt "efterbliven", det ser jag i hur du uttrycker dig och sättet du skriver på.
Det finns så många som önskar dig allt gott. ❤️ Du förtjänar det, även om du inte tror det själv.
Jag kanske inte är det såmycket med hur jag skriver men jag är det med jätte många andra saker. Så det är inte som jag tror bara utan tillexempel så kan jag inte gå och kan inte äta normal mat och massa saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 514
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 180
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 261
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp