Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup och jag hade sååå mycket ångest för att bli 15 för att då tar barn domen slut liksom. Även fast att den gjorde det för mig långt innan.
Men iallafall så det är bara sjukt att tänka hurmycket som är ändrat från då. Jag är verkligen INTE samma person ALLS. För både att så mycket har hänt och den jag är och dom jag känner och alltmöjligt.
Jag har väldigt mycket ångest idag också. Men en skillnad är att nu så vill jag INTE dö som jag ville förut. Utan det är heltenkelt inte ett alternativ förmig nu.
Dethär kanske låter konstigt men jag har som mamma känslor för min valp. Och han är MITT an svar nu och det är JAG som ska ta hand om han och setill så han mår bra. Så o avsett vad som händer så måste jag heltenkelt finnas för hans skull 🩵
Det är endel som är väldigt jobbigt nu. Tillexempel att relationer med vissa väldigt viktiga personer förmig är väldigt svåra nu och att väldigt mycket jobbiga tankar och minnen blir triggat av det. Och att jag har jobbiga känslor om migsjälv och min kropp och sånt. Och annat såklart men det som jag vill skriva om nu är dom BRA sakerna. Och det är:
🩵 Min valp 🩵 Han är den smartaste finaste och bästa valpen nånsin och jag VET att vi passar helt perfekt för varandra 🩵
🩷 M 🩷 Han är också HELT under bar och världens bästa på att vara ett stöd och att lära valpen och allting 🩷
💜 Min pojkvän 💜 Han är den bästa personen som jag har träffat nånsin och jag har ALDRIG känt i när heten som jag gör när jag är med han nånsin förut. Även fast det är skit svårt att lita på det så bara känner jag mig som lugn och trygg och sedd och älskad och allt sånt av han 💜
💕 Mamma och pappa 💕 Jag be höver nog inte förklara såmycket mera än att jag har världens bästa föräldrar 💕
💙 Min bästa kompis irl 💙 Hon är nog den starkaste personen som jag vet som har gått genom skit mycket hemskt och ÄNDÅ så bryr hon sig om andra och visar det väldigt mycket. Och även fast jag är som jag är med alla dom problemen så känner jag mig som bara en normal person när jag är med henne och att vi ändå kan göra som normala saker. Plus så älskar hon M nästan likamycket som jag gör 💙
💖 HVB och endel av personalen 💖 Alltså ingen av personalen är DÅLIG men vissa är bara BÄST. Och dom gör sååå mycket förmig och hjälper mig och an passar och lyssnar och fattar och alltmöjligt. Och jag VET att jag har varit hemsk mot dom och gjort jätte hemska saker men jag skulle INTE ens leva nu ifall det inte var för dom och jag skulle inte ha nånting av allt detandra på denhär listan. Jag skulle inte ha hundarna inte känna min pojkvän och min bästa kompis jag skulle ha en jätte dålig relation med mamma och pappa. Så ja dom är bara bäst och att jag kan känna mig som NORMAL och att dethär är som HEMMA 💖
💗 Ridskole ponnysarna som jag har ridit och rid läraren 💗 Jag har ju ridning en gång i veckan. Och jag hade ett uppe håll för det hade hänt en sak och att jag var sjuk men nu har jag börjat lite igen. Och dom två ponnysarna som jag har ridit är SÅÅ snälla och försiktiga och lyssnar jätte uppmärk sant och allting. Och rid läraren är också JÄTTE bra och förut när det blev jätte jobbigt så verkligen tog hon tid att fatta varför och att an passa för mig så det skulle bli såbra som det går. Och jag har ut vecklats jätte mycket även fast det bara är lite funkis ridning men jag har blivit mycket bättre både i kroppen och i hjärnan av det och det hade aldrig gått utan dom 💗
Så ja jag har väldigt bra saker också!
Jag kommer fort sätta att ha en paus härifrån men jag bara fick skriva en hälsning idag och jag ville skriva dethär.
 

Stort grattis på födelsedagen Emma 🎁
Låter som du har många härliga människor och djur runt dig. Hoppas du får en fin födelsedag 🎉
 
Grattis fina Emma!!!

Jag minns också när du skulle fylla 15 år och hur jobbigt det var, är så glad att du finns kvar så att du får fylla 17 år och att du har så mycket fint i ditt liv 💖💖
 
Grattis Emma! 💝 Det låter som att livet känns mer hoppfullt nu än för några veckor sedan. Hoppas att du får en härlig födelsedag med många valppussar och att det fortsätter att ljusna för dig!
 
Vad fint att höra från dig Emma! Du förtjänar alla bra saker och djur och människor omkring dig. Hoppas att det blir en riktigt fin och mysig advents- och födelsedag. 🎂
 
Grattis Emma!

Önskar dig en fin dag idag. 🕯️ ❄️ ☀️ glad att du har så mycket fint i ditt liv och att du inte vill dö nu, fast det finns jobbiga grejer också.

🩷🩵💙💜💖💗💕
 
Grattis Emma, vad fint att få läsa om allt det som är bra i ditt liv ❤️ hoppas du får en fantastisk födelsedag!
 
Fina fina Emma!
STÖRSTA grattis på din dag.
Sån fin hälsning till alla oss som finns hörute i cyberrymden.
Jag blev så glad över att få läsa om allt det fina du har i ditt liv :heart :heart :heart
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag fyller min älskade under bara fantastiska Voffi ett år 💙💙💙 Jag kan inte ens tänka hur det skulle vara om jag inte hade haft min...
2
Svar
28
· Visningar
1 542
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 539
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 427
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp