18 år med Das Skägg....

Lenita

Trådstartare
Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies. O_o
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag. :meh:

Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås. :p

:bump::bump::bump:
 
Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies. O_o
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag. :meh:

Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås. :p

:bump::bump::bump:
Hejhej! Jag tror jag hittade stallet.com nångång 99-00. Tappade bort min inloggning vid nån Buke-inaktiv period, annars hade jag fortfarande hetat Eowyn.
 
Jag har varit här sedan stallettiden men har ingen aning om hur många år det lir, men en skäggbening kommer jag allt ihåg. :up:
 
Bara 17 år med detta nick. Så lite kortare än dig då. Men, jag var med redan på stallet.com. Vad jag hette då minns jag inte..
Klart jag kommer ihåg dig.
 
Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås. :p

:bump::bump::bump:

Jag hittade in på Stallet-tiden, och har varit aktiv sedan dess.
 
Pensionär på Buke med. Periodvis. Tidvis har det varit hårt klimat här. Då har jag loggat ut.
Var en vända på stalltiden med.
 
Medlem sen 2005 står det. Har gjort ett namnbyte också så vet inte om det påverkar? (Hette nog Sörflickan innan om jag inte minns fel?)

Jaja, minst 15 år iallafall! 😂
 
Jag har varit medlem med samma namn i 16 år och en månad. Mer än hälften av mitt liv! Är 30 år! Sjukt vad tiden går!
 
Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies. O_o
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag. :meh:

Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås. :p

:bump::bump::bump:
Hej hej! 👋:D Minns dig! Fick en julklapp av dig en gång tror jag minsann... :love:
Jag började hänga här -98 eller -99, men 2001 gjordes forumet om så alla fick nytt "medlem från"-datum då. Så tyvärr minns jag inte exakt när jag blev medlem... :)
 
Jag minns dig också :D Har hängt här sedan Stallet-tiden, men har aldrig varit så aktiv med att skriva här. Jag var inte ens 10 år när jag hittade hit, och är nu över 30. Bästa sidan ever!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp