18 år med Das Skägg....

Jag kommer ha 17-års-jubileum i sommar! Dock med annat nick fram till kanske 2010 eller så. Var som mest aktiv på det gamla nicket, och har haft flera uppehåll på flera år. Men något med buke gör ju att man återvänder :D
 
Medlem sedan 2003 här. ;) Fast jag var nog med på stallet-tiden också, även om jag inte var så jätteaktiv.
Jag får för mig att du kan ha hetat Ramonaru**s på stallet, eller så var det en annan person..
Såklart ska stjärnorna ersättas av bokstäver, men vet inte om det är ok med dig att skriva hela namnet om det är du..
 
Jag får för mig att du kan ha hetat Ramonaru**s på stallet, eller så var det en annan person..
Såklart ska stjärnorna ersättas av bokstäver, men vet inte om det är ok med dig att skriva hela namnet om det är du..
Ja, men det gjorde jag en period här på Bukefalos också. Är faktiskt lite osäker på när jag bytte namn, men det var under en period man kunde skicka till Gunnar så bytte han namn på en. Jag förkortade bara mitt namn för att det skulle bli enklare, men det är inte hemligt så no need for **. :D
 
Ja, men det gjorde jag en period här på Bukefalos också. Är faktiskt lite osäker på när jag bytte namn, men det var under en period man kunde skicka till Gunnar så bytte han namn på en. Jag förkortade bara mitt namn för att det skulle bli enklare, men det är inte hemligt så no need for **. :D
:)
Jag bytte också i den perioden Gunnar ändrade om man hade en vettig anledning.
Var lite väl oanonym som catrinekman även om jag inte är så bekymrad över att någon ska veta vem jag är, men alla kanske inte behöver göra det :angel: ...
Nu heter jag inte Ekman längre så :D
 
Jag har varit med så länge att jag inte kan räkna ut hur länge det är ;-).

Väääldigt länge och började på stallettiden. Skäggbeningar minns jag lite vagt :-)
 
Hej hej! 👋:D Minns dig! Fick en julklapp av dig en gång tror jag minsann... :love:
Jag började hänga här -98 eller -99, men 2001 gjordes forumet om så alla fick nytt "medlem från"-datum då. Så tyvärr minns jag inte exakt när jag blev medlem... :)
Tror jag fått från dig med, inte säker på om det var två svarta kaffemuggar med långskaftade skedar eller nåt annat. :confused:
 
Ja, men det gjorde jag en period här på Bukefalos också. Är faktiskt lite osäker på när jag bytte namn, men det var under en period man kunde skicka till Gunnar så bytte han namn på en. Jag förkortade bara mitt namn för att det skulle bli enklare, men det är inte hemligt så no need for **. :D
Ramonarounds var det väl? :confused:
 
Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies. O_o
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag. :meh:

Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås. :p

:bump::bump::bump:
Tror att jag kom hit 99 eller något sådant
 
Jag råkade hitta tillbaka typ igår :) Men annars var jag med redan på stallet-tiden och slussades väl in här 2001 som "alla andra". Och samma nick alltid, överallt :bump: Känner igen både ditt nick och din bild! 😊
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp