18 år med Das Skägg....

Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies. O_o
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag. :meh:

Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås. :p

:bump::bump::bump:

Sedan -04 med detta nick, kommer och går de sista åren. Men vart med sedan stallet.se men minns faktiskt inte vad jag hette då :o
 
Sådana här trådar gör att man inser hur gammal man börjar bli, vad buke är och har vart. Många trådar jag aldrig kommer glömma, men minst lika många trådar jag hoppas jag glömmer inom kort. Så många ensamma vinkvällar, cyberkompisar och buketräffar.
Man har skrattat, gråtit och bråkat, jag fann för en kort period "kärleken" här på buk, men det var nog tur att det inte höll så länge :p
 
Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år.
Hej å hå, time flies. O_o
Fast egentligen har jag drällt runt här sedan -98, men ett namnbyte här ställde till så det inte står 22 år.
Nåja inget är perfekt antar jag. :meh:

Hur många andra bukefalister har funnits här lika länge eller längre än mig undrar jag nu.
Hojta till om ni känner att det stämmer på er, plus att jag gärna vill se hur många av mina gamla "parteners in crime" som finns kvar här förstås. :p

:bump::bump::bump:

18 år här med, plus något år till som ändrades efter ett namnbyte.

Är dock här väldigt sporadiskt. Vet knappt ens hur man citerar, inte citerar, svarar andra osv 🤭😳
 
Sådana här trådar gör att man inser hur gammal man börjar bli, vad buke är och har vart. Många trådar jag aldrig kommer glömma, men minst lika många trådar jag hoppas jag glömmer inom kort. Så många ensamma vinkvällar, cyberkompisar och buketräffar.
Man har skrattat, gråtit och bråkat, jag fann för en kort period "kärleken" här på buk, men det var nog tur att det inte höll så länge :p

Haha, precis.
Buketräffarna hos Martha är trevliga minnen. Liksom vissa trådar som den blå micron, Renlig med sin pudel, alltinget-tråden som gjorde att Gunnar fick sätta en gräns på hur många inlägg en tråd fick ha. :p:banana:
 
Haha, precis.
Buketräffarna hos Martha är trevliga minnen. Liksom vissa trådar som den blå micron, Renlig med sin pudel, alltinget-tråden som gjorde att Gunnar fick sätta en gräns på hur många inlägg en tråd fick ha. :p:banana:

Jag kommer heller aldrig glömma blåbärets tråd när hunken sladdade :D:rofl::rofl:
Buke har så många underbara minnen. Så många kvällar och sena nätter. Många trevliga buketräffar :love:
 
Jag kommer heller aldrig glömma blåbärets tråd när hunken sladdade :D:rofl::rofl:
Buke har så många underbara minnen. Så många kvällar och sena nätter. Många trevliga buketräffar :love:
Jag har av någon outgrundlig anledningen bilden sparad. Hittar den på en bärbar hårddisk när jag kollar igenom den med några års mellanrum. Och det är så komiskt så den får vara kvar :laugh:
 
Varit medlem sedan 2005, så 15-årsjubileum i år. Skriver inte så mycket, har aldrig gjort och blivit mindre sedan jag blev utan häst, men läser fortfarande varje dag. Träffat goda vänner via buke och fascineras ofta över hur mycket goda människor det finns som ställer upp för andra som behöver hjälp. :bow:
 
Blev medlem 8 september 2001. Men var med från stallet-tiden. Buke har förändrat mitt liv. Jag skulle inte ha lärt känna en hel hög med personer som därefter påverkat mitt liv på olika sätt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp