Jag hängde här några år utan att vara medlem men skaffade nick och blev aktiv medlem för 14 år sen. Har fått några av mina bästa vänner här igenom.
Dessvärre har jag fått starta upp ett nytt nick på senare tid så jag har tappat alla mina trofépoäng (och identitet)
 
Jag fick också en för 19 år, borde rimligtvis betyda att jag är fem år yngre än vad som står i passet. rimligt. :D
 
Jag var tvungen att se efter och det visade sig att jag blev medlem för 15 år sen. Nu efter 15 år är du @Tranan och alla ni andra en naturlig del av min värld. Diskussionerna här har blivit en del av hur jag uppfattar saker och ting. Jag har fått tips, lärt mig nya saker och fördrivit jag vet inte hur många timmar här.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
519
Senast: LovingLife
·
Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
455
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: MJLee
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
605
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp