2 licenser

Olympus

Trådstartare
Fick precis min ryttarlicens, bara det att jag fick två stycken :p Vad ska jag göra med den andra, skicka tillbaka eller bara slänga? Förbundet kan väl inte göra så mkt med den antar jag?
 
Sv: 2 licenser

Jag fick oxå min idag och precis som du två stycken. Det måste väl blivit något fel? Har inte fått två tidigare el har dom infört något nytt :confused:
 
Sv: 2 licenser

Jag fick oxå min idag och precis som du två stycken. Det måste väl blivit något fel? Har inte fått två tidigare el har dom infört något nytt :confused:

Okej, jag ahr inte högt om ngt nytt, så det kanske har blvit ngt fel i deras databas eller ngt.
Ja, man har ju iafa en extra, om den ena skulle försvinna :D
 
Sv: 2 licenser

hur lång tid tog det innan du fick den efter att du "beställt"?

undra om min har kommit utan att vi har sett det :angel:
 
Sv: 2 licenser

haha jkag fick också mina idag, 2 st :idea: vad konstigt.
 
Sv: 2 licenser

de kan ju vara så att de är så underbara att skicka ut två :) en extra.. underbart då jag gärna slarvar bort min efter en tid.. :P Hoppas jag får min snart..
 
Sv: 2 licenser

*KL

Ä det någon som hört av sig till förbundet och kollat varför flera fått två licenser? Tycket det verkar knepigt om de skickar ut två till alla ifall den ena tappas bort. Det måste ju kosta massor extram för de flesta har väl kioll på licensen hela året
 
Sv: 2 licenser

*KL

Ä det någon som hört av sig till förbundet och kollat varför flera fått två licenser? Tycket det verkar knepigt om de skickar ut två till alla ifall den ena tappas bort. Det måste ju kosta massor extram för de flesta har väl kioll på licensen hela året

Håller med dig ;) Jag skulle ringa men det var för sent.. Tänkte ringa dem imorgon och höra ;)
 
Sv: 2 licenser

ok, så bra, då kan du ju rapportera vad de säger ^^ Känns ju fånigt om jag skulle ringa som inte fått två
 
Sv: 2 licenser

Jag har pratat med Lena Svensson på Ridsportförbundet. Hon visste om problemet och sa att det blev något fel med sändningen hon sa även:
- Först ringer alla och undrar om sina licenser som inte har kommit, sedan ringer de och undrar varför det fick två :)

Hon sa bara att det kan ju vara bra att ha en i reserv ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
891
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 697
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
768
Senast: Kakis
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 602
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp