2018 års vikttråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gått upp mer än 10 kilo senaste två åren. Vill inte ner under 50 kg igen, men mitt mål är 55 kg som övre gräns. Så nånstans mellan 50-55 vill jag gärna väga. Jag är otränad, kurvig kroppsform, just nu mullig.
Imorse vägde jag 62 dock efter femrätters middag och brakfest igår. Lika bra att ställa sig på vågen en dagn som denna som avskräckande exempel tänker jag :p

Mitt akuta mål är att ligga under 60 kilo. Kommer ihåg för nåt år sedan då jag tyckte att jag var fet när vågen tangerade 50 :angel: men under 60 kommer jag klara rätt snabbt tror jag om jag skärper upp mig lite. Tänker absolut inte göra avkall på allt gott men måste kontrollera mängden så att det inte spårar ut.
Tänkte rikta in mig på att äta 1200 kcal per dag på ett ungefär.
 
Jag hann inte så mycket förra året, men på sluttampen måste jag ha gått ner 4-5 kilo. Och den där jackan passar nu... Har inte ätit så himla mycket i jul, många av dagarna har jag ätit en liten brunch och så rejälare middag med dryck. Jag har sprungit ett par gånger här där det är barmark, och fick klippkort på gymmet i julklapp. Nu är det bara att tuta och köra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag är urusel på att hålla mig a jour med nyheterna, jag har svårt att passa tider och jag är för ointresserad att titta på nyheter på...
Svar
10
· Visningar
544
Senast: Bon
·
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
650
Senast: Lingon
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp