2023 SKA bli bättre än 2022

Trodde 2023 skulle bli bättre men än så länge går det så där. Igår gick bilen sönder, tack för den liksom.
Sen när det dyker upp småskit som att jag inte fått dit luddfiltret i tvättmaskinen ordentligt så det blev översvämning när jag startade den.
Ja då rinner det över.
Har börjat hos en ny terapeut som jag verkligen hoppas på. Visserligen privat och jag får betala själv (perfekt att bilen gick sönder då :cool:)
Fick söka mig privat då primärvården inte tycker jag är tillräckligt störd för att få kontinuerlig samtalstöd därifrån. "Boka tid när du mår sämre".
MEN nya terapeuten gjorde mer för mig på ett besök än vad primärvårdens psykolog gjort på 10 månader. Sen att jag fick en backlash ett par dagar efter besöket. Det är jobbigt dra upp alla trauman igen.

Så efter att bråkat med exsambon i morse om en struntsak så har jag bestämt mig för att jobba på tänka positivt.
Okey, bilen är sönder och måste lagas, då får jag se till få tummen ur att byta ut den. Så som jag tänkte jag skulle göra när den var nybesiktigad i december.

Jag har lärt mig (den hårda vägen) tömma luddfiltret ofta när man har en kombotvättmaskin och har en långhårig hund. Det är inte jätteäckligt om man gör det ofta :wtf: (nästa steg är klara av rensa avloppet i duschkabinen utan behöva ringa xet :angel:)

1674732964060.png
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp