3-åring jagar ut mig!

T

Tregly

Snälla! Behöver hjälp! Jag har 7 hästar på bete här hos mig. En av dem är en valack på 3 år. Mitt problem är att jag inte får ta ut någon häst när han är i hagen! Jag har försökt med att först binda upp honom och sen ta ut hästen jag ska ha. Men han har slitit sönder grimmor och grimskaft! Han blir helt vansinnig. Hur ska jag göra? De andra hästarna håller på att bli som honom också. :confused:
 
Sv: 3-åring jagar ut mig!

Hade aldrig accepterat en sån häst, ring ägaren at denne får hämta hem sin häst omedelbart
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 806
Senast: Joro253
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 107
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 113
Senast: Stereo
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp