Bukefalos 28 år!

3 dagar gammal hermelinbebis=)

paradiset

Trådstartare
Spana in de otroligt små öronen :love: Han är viltgrå winertecknad (mamman är vit blåögd) och blir inte större än ca 1,2 kg. Heter Paradisets Mini (hane) och är till salu! Enda ungen och så fet och lugn :love:

{5C492ED3-A75A-42B1-A2BB-346805BB4D19}.jpg
 
Sv: 3 dagar gammal hermelinbebis=)

Åhh, vill ha vill ha!

Hjälp, jag har typ fått en sjukdom efter att jag hittade Teddy på internet. En sk Vill-Ha-Kanin sjukdomen... dessvärre är den enda kaninen jag kan skaffa mig just nu är en kastrerad hane :( *suck*
Annars älskar jag hermelinkaniner! Man kanske kan lura farsan till att bygga en till bur elle något :P
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 349
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 487
Senast: Milosari
·
T
Däggdjur Hej! ::D Jag måste bara berätta om vilken tur man kan ha ibland! Min kaninhona och hane bodde tillsammans nu i början av hösten. De...
2
Svar
36
· Visningar
3 062
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Mulle är nu ca 6 månader (amstaff) och en trevlig, glad och lugn hund. :love: Jag har läst på om amstaff och förstår det så att de...
Svar
14
· Visningar
1 932
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp