3 egenskaper/egenheter som är "du"

Det som brukar komma upp i såna där teamövningar, och som jag håller med om:

Korrekt — både på sättet "hyfs & stil à la Ribbing och att jag är noga med detaljer.

Lättpratad — kan prata med sgs vem som helst om vad som helst. Men behöver ganska mycket lugn och ro som motvikt.

Vetgirig — gillar att lära mig mer och läser ständigt en massa saker.
 
Introvert. Föredrar att vara ensam eller i ett mindre sammanhang med noga utvalda människor framför stora grupperingar. Hatar all form av lära-känna-människor-du-normalt-sett-inte-umgås-med-övningar. Väljer djur framför människor alla dagar i veckan. Blir sjukt dränerad av att tvingas vara i påtvingade grupperingar hela dagar. Som någon annan skrev, lyckan när något blir inställt och man bara får stanna hemma.

Otålig. Jag klättrar på väggarna om jag inte har något att göra, främst på jobbet eftersom dötid blir så mycket mer påtagligt där. Kombinationen med punkt ett gör mig väl inte mer välvilligt inställd till sociala sammanhang eftersom jag ofta känner att andra sinkar mig.

Målmedveten. Eller strukturerad, de går lite hand i hand. Jag älskar att lägga upp planer för hur jag ska hinna med allt jag behöver göra på en dag (från jobb till ridning) och sen pricka av varje punkt. Jag blir ytterst sällan stressad, jag brukar kunna växla upp och ändå komma i mål för att jag kan ha the eye on the price, typ.
 
- Målmedveten (är grymt envis också)
- Social (extrovert) men har inga problem med att ha egen tid. Gillar att göra saker på MITT sätt.
- Optimist

/Lizzie
 

Liknande trådar

Övr. Barn Alltså, nu är det kanske lite tidigt att börja fundera på sånt här eftersom det är minst 5-6 år kvar tills jag kommer skaffa barn. Men...
2
Svar
21
· Visningar
2 001
Senast: Wysiwyg
·
K
Övr. Hund Jag ska ju, som vissa av er redan vet, få hem min jaktgoldenvalp om drygt en vecka. Nu är det så att min hunderfarenhet mest ligger hos...
Svar
10
· Visningar
1 267
Senast: Krasux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp