30 års present

LovingLife

Trådstartare
En av mina bästa vänner fyller år snart och jag skulle så gärna vilja hitta någon riktigt fin present till honom. Han påstår att han inte vill ha någonting, såklart, :P och jag tror att jag ska hålla mig till något litet, men gärna något personligt. Tiden är knapp tyvärr så jag får nog satsa på något typ av köp och inget hemmagjort.(förra året fick han ett porträtt av sin son) Har funderat på presentkort, men skulle även vara kul att ge han något hållbart, användbart. Själv fick jag en börs och en klocka i födelsedagspresent, om jag hade kunnat köpa något liknande och kanske rista in namnet i eller nått..

Ja ni hör, tankarna går runt runt. :p Tips mottages tacksamt!
 
Hur är det med konst, har du koll på vad han gillar? Jag tänker typ en tavla eller så, det är ju något man har framme, och det blir ju personligt eftersom det kräver att du vet om vad han gillar. Men ja, det kräver ju att du har riktigt bra koll på hans smak, det vore ju hemskt att få en tavla man inte gillar.
 
Ja, konst tycker han om, men en tavla skulle jag nog inte våga köpa.. Kanske något annat i konstväg. hm..
 

Liknande trådar

Äldre Hej och välkomna till århundrades dummaste tråd. Nej, men allvarligt. I-landsproblem x100 typ. Jag fyller 20 år om 1 mån + 1 dag, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 006
Gnägg Rasmus fyller 30 år nästa år och det känns som att vi vill göra något litet extra för honom för att fira detta. Sen återstår ju frågan...
Svar
12
· Visningar
1 401
Senast: Seabaz
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 816
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Har precis köpt en 2,5 åring (halvblod, valack) som såklart ska försäkras. Uppfödaren har den försäkrad i Agria katastrof och den...
Svar
13
· Visningar
1 696
Senast: Piranesi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp