30årspresent

JEHL

Trådstartare
Sambon fyller 30 i sommar. Vad i hela friden ska man köpa?

Lite info:
Han har beklagat sig över att aldrig ha varit på konsert. Gillar dock inte folk. Vi har heller inte samma musiksmak för fem öre.
Jag har hittat Kodjo Akolors humor föreställning Jag, pappa? I närheten, men det verkar enbart som att han pratar om föräldraskapet och vi är tyvärr inte föräldrar än, så det kanske blir dumt.
Ingen av oss är intresserade av solsemestrar och långa semestrar är svårt då vi har hund och katt. Han har pratat om att han vill åka till Skottland. Han har typ aldrig varit utomlands, mer än i norden, och aldrig som vuxen. Jag är inte heller så berest och har endast rest med föräldrar som hållit i allt, så jag är jättenojig över att åka utomlands.
Han är fotbollsintresserad, så en weekend för att kolla på någon rolig match hade varit perfekt. Men som sagt, utomlands känns läskigt. Och även om jag gillar fotboll så sträcker det sig till typ landslagsmatcher. Har med andra ord ingen aning om vart man hittar biljetter till matcher eller vilka som är värda att se.
Var lite inne på att köpa en ordentlig klocka och ett par ordentliga solglasögon, men det känns inte så kul att ge i 30årspresent.

Är det någon som har några idéer eller tips om weekendresor som inte är så komplicerade? 😂
 
Om ni inte vill åka utomlands så är ju en weekend i Sverige mysigt också. Kanske kombo med någon match i Sverige? Eller konsert på någon mindre ort där det inte är lika mycket folk på klubben/arenan. Annars är det inte särskilt knepigt att åka utomlands. Om man vill kan man låta en resebyrå fixa ett paket med flyg+hotell+aktivitet som fotbollsmatch tex så behöver man inte ha koll på massa olika ställen och biljetter utan får allt från dem. Brukar bli lite dyrare, men kan vara värt det för att slippa stöket.
 
Om ni inte vill åka utomlands så är ju en weekend i Sverige mysigt också. Kanske kombo med någon match i Sverige? Eller konsert på någon mindre ort där det inte är lika mycket folk på klubben/arenan. Annars är det inte särskilt knepigt att åka utomlands. Om man vill kan man låta en resebyrå fixa ett paket med flyg+hotell+aktivitet som fotbollsmatch tex så behöver man inte ha koll på massa olika ställen och biljetter utan får allt från dem. Brukar bli lite dyrare, men kan vara värt det för att slippa stöket.

Å vad smart med att gå till en resebyrå! Man kan ju alltid gå dit och kolla upp olika alternativ och pris osv. Tack!
 
Precis som @starcraft
skriver gjorde min pappa en gång. Sedan kunde han inte åka så vi ringde upp resebyrån och mot en liten summa så bytte dom namn på alla biljetter och bokningar till mig och min kompis.

Flyg+boende 3 nätter+biljetter till att se Chelsea - Manchester united

Vi är inte ens fotbollsintresserade men detta var för bra :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp