400kr/månaden för 1gång i veckan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 400kr/månaden för 1gång i veckan

jag rider en ponny alla dagar i vecka förutom måndagar o när han tävlar..ja får göra lite som ja vill men inte hoppa alltid såklart:smirk:

300kr/månad

glömde..

jag tycker det e ett bra pris..tänk på va dom 400kr ramlar sen ett nytt täcke sadel ja allt
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: 400kr/månaden för 1gång i veckan

Jga tyckte det var dyrt!!! Skulle kunna tänka mig 100-200kr i månaden för 4 dagar.
Jag är medryttare och betalat hovslagaren en gång (på två år) och då rider jag varje dag, mockar och gör i ordning mat. Ägaren tycker bara det är skönt att vi kan hjälpas åt då hon inte har så mycket tid. dessutom tränar jag för tränare en gång i veckan på han och behöver inte betala för det! det ända jag betalar är ridhus avgift och tränaren men dom pengarna får ju inte ägaren. Jag rider hästen helt gratis och känner mig lyckligt lottad!
 
Sv: 400kr/månaden för 1gång i veckan

denna tråden är 5 ,5 år gammal, och förmodligen är ts problem löst nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 637
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 829
Senast: Solstig
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 907
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp