Bukefalos 25 år!

P

ProffeLoff

Nån som ska vara med på C-tävlingen nu på söndag på Tippen? Jag ska åka dit å kolla på e.m då va det lite roligare klasser att titta på...

N

NightOwl

Jag funderar på att åka dit och titta men jag vet inte om jag har råd :crazy:
Kommer bli väldigt arbetslös snart :(

MVH/ Stefan

J

jollebus

Jag ska åka!
Känns igen på den prickiga baken (på hästen)
Då ses vi!! :D :bump:

M

Mimmi22

jag ska nog dit och kika, vad det suger i mina tävlingnerver nu, men så måste man vänta :( så du ska ha jolle inte explorer då?? Det gick ju så bra sist. Eller båda?? :banana:

J

jollebus

Det blir Jolle, Eksplorer har ingen licens än...(beställt) Och jag måste nog ut på mer D-tävlingar och träna honom att inte dö av skräck för nya ställen (och nya broar :))

Jag ska upp och träna för Mari på lördag om du vill hänga med! En GAMMAL kompis som jag träffade på Hjoko kommer också på lördag och följer med till tippen på söndag! Jag visste inte ens att hon börjat med western så det var kul att träffa henne (inte setts på sisådär 10 år!)
:bump:

M

Mimmi22

Kan inte tyvärr, ska ha mitt roliga med och storstäda hela dagen men annars hade jag hängt med utan och blinka, men i vilket fall som helst så syns vi nog på söndag.

Liknande trådar

Träning Hej, På lördag ska jag hoppa lite själv inför söndagens tävling. Då ja inte har tid nån annan dag. Hur skulle ni hoppa? Man vill ju inte...
Svar
1
· Visningar
420
Tjatter Jag går i 8an, förra året när ja börja 7an så kände jag ingen. Blev sen vän med en. Hon och jag är i skolan varje dag bara vi, vi är...
Svar
6
· Visningar
558
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 874
  • Artikel
Dagbok För på söndag ska vi åka och kolla ponnysar :banana: Vet redan nu att det är en som är lite extra intressant. Men hon är bara ett år än...
Svar
2
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• "Könade" varor och andra specialindelningar
  • Reflexer
  • Dejtingtråden 33

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Magnussons vuxen /spannmålsfria?