4årskvaliten/championatet

Iaraphel

Trådstartare
Hur/ var hittar man information och propositioner till detta? Vilka här ska dit med sina och i vilka distrikt?

Jag bor i småland, men hittar bara på tävlingsterminen det 4årschampionat (men de har inte gått ut med proppen). men det ska man väl kvala till (och trådde bara championaten gick i flyingeoch strömsholm typ?) vanliga "hederliga" kvaliten? vart finns den?
 
Sv: 4årskvaliten/championatet

Hur är det med utlänska hästar? Jag har en tysk häst, får dom deltaga?
 
Sv: 4årskvaliten/championatet

jag läste något om det att de får delta i championatet om de är svenskägda! och något mer, står om det på swede horse hemsida (stavas?)

däremot hittar jag INGENTING om kvaliten, bara championaten!?
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 746
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 971
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp