50 shades of Lera (bildtråd)

Blandrastik

Trådstartare
Skratta eller gråta åt vädret? Tänkte att vi gör en bildtråd på ämnet att det helt enkelt inte blev nån j*vla vinter i år.
Temat är (trumvirvel...) "50 nyanser av lera". Mina bidrag, hunden får hänga med även om det är på Gnägg.
En halvtimmen innan lektionen börjar...
Lera 1.JPG
 
Skratta eller gråta åt vädret? Tänkte att vi gör en bildtråd på ämnet att det helt enkelt inte blev nån j*vla vinter i år.
Temat är (trumvirvel...) "50 nyanser av lera". Mina bidrag, hunden får hänga med även om det är på Gnägg.
En halvtimmen innan lektionen börjar...
Visa bifogad fil 44170
Samt
Jag vill gärna följa med i bilen
 

Bifogade filer

  • Lera 2.jpg
    Lera 2.jpg
    47,1 KB · Visningar: 216
Ler grisen 🤣 Täcket är ändå avspolat en gång sedan han kom då han var täckt med lera som rann från hela kroppen. Han passade på när de släppte ut honom för att rasta innan de var dags att åka vidare. Han rullar väl ca 3 gånger på morgonen innan frukost, slutat försöka hålla honom ren förutom när han tränar ..
20200116_150338.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Alla drabbas vi ju då och då av perider då man inte har så mkt ork eller inspiration till saker. Jag är just nu i en sådan. Det hade...
2
Svar
26
· Visningar
2 563
U
Övr. Hund Jepp, det kunde nog inte gått mkt sämmre än det gick annat än om hunden sprungit ner sig på en is eller liknande. :cry: Jag har ju...
Svar
8
· Visningar
1 879
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp