80x80 pixlar

Sv: 80x80 pixlar

Det beror helt och hållet på hur stor bilden är från början.

Om du har photoshop tex så kan du gå in på image - image size och där det står width och height kan du välja mellan procent och pixels. Välj att justera efter pixlar och bocka i Constrain proportions så kan du minska bilden till 80x80. (tänk på att det kan vara bra att spara originalbilden ifall du vill ha den till något annat sedan, att förstora upp en förminskad bild blir inget bra)
 
Sv: 80x80 pixlar

Jag har 2048x1436 samt 1,48MB
Jag prövade i går att via mina bilder på datorn att föra över,men det stod att bilden var för stor.
Kan man inte föra över bilder via mina bilder på datorn?Eller hade det gått om bilden var mindre?
 
Sv: 80x80 pixlar

Det går inte eftersom bilden är för stor. Minska den till ca 4% av ursprunglig storlek så får du ungefär rätt och testa igen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inatt dog min telefon. Den låg på ett bord som den alltid gör nattetid men i morse tändes inte skärmen. Det blir bara lite olikfärgade...
2
Svar
29
· Visningar
1 554
Senast: Lingon
·
Mat Ska strax handla till en sallad. I receptet står 2 dl granatäpplekärnor. På ett ungefär hur många granatäpplen behöver jag köpa...
Svar
16
· Visningar
1 268
Senast: tuaphua
·
Juridik & Ekonomi Hrm. Jag blir inte riktigt klok när jag googlar om det är fritt att beställa varor från Norge, eller om man behöver betala moms...
Svar
2
· Visningar
354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp