90 dagar - 2022 edition

Yoga - check (tre dagar kvar till två veckor, 4 dagar kvar tills halva utmaningen är klar!)
Körde 10 minuter extra med höftöppnare, ska försöka göra det någon gång i veckan utöver, och alternera med att öppna upp bröstet/ skuldrorna.

Imorgon är målet att göra yoga kl 11 när avsnittet släpps, har somnat så förbannat sent. Måste komma i säng tidigare!
 
Nu vill jag inte lägga alltför mycket tilltro till att jag lägger mig före 22 så gott som varje dag. Men det är intressant att notera att jag mår mycket bättre än på länge, känner mig mer positiv rent allmänt och får såna där tråkuppgifter (diska... eller boka in tider för tex tandläkare) gjorda direkt de uppkommer. Känns ändå lovande!
 
Läst typ lite som har med skolan att göra, sååå det räknas nog som att jag har pluggat :angel:

Har iaf också rivit av ett pass i garagegym, gött!
Med ridning imorgon och ett till pass på söndag blir det 8 pass denna vecka 😅
(3 ridning, 5 gym)
 
Mat - helt okej utelunch, oklar middag och jag ska dricka bubbel! Men enligt plan så det duger. Ingen lunchpromenad, men jag har förbannat mycket träningsvärk så det känns också okej :laugh:
 
Jag är imponerad! Det klarade inte jag, verkar vara osedvanligt tung i gumpen
Har testat flera gånger förra året så den dykt upp nu och då i hennes videor, men den är skitsvår...

Jag tycker det är skitsvårt, och förstår inte riktigt grejen med det 🙈

(Att balansera på ett ben osv kan jag tycka är nyttigt.)
Jaa du... har sett några videos där de använder den som övergång till handstående typ, känns lite logiskt för mig ändå... :)
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 938
Senast: zassoo
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 133
Senast: Fruentimber
·
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 586
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp