90 dagar - 2022 edition

Dag 1 ☑ Skierg 5 km
Dag 2 ☑ Skierg 5,55 km/30 min/86 watt
Dag 3 ☑ Skierg 7,12 km/40 min/73 watt
Dag 4 ☑ Skierg 5,35 km/30 min/72 watt
Dag 5 ☑ Skidor ca. 9 km
Dag 6 ☑ Skidor 5,25 km/28 min
Dag 7-15 ❌ Sjuk
Dag 16 ☑ Skidor 4,9 km
Dag 17 ☑ Skidor 10,4 km/53 min
Dag 18 ☑ Skidor 6,4 km/34 min

6 grader, regn och bakhalt. Inte lika underbart idag, men kul att hinna med nÄgra varv efter jobbet iallafall.
 
Dag 1 ☑ Skierg 5 km
Dag 2 ☑ Skierg 5,55 km/30 min/86 watt
Dag 3 ☑ Skierg 7,12 km/40 min/73 watt
Dag 4 ☑ Skierg 5,35 km/30 min/72 watt
Dag 5 ☑ Skidor ca. 9 km
Dag 6 ☑ Skidor 5,25 km/28 min
Dag 7-15 ❌ Sjuk
Dag 16 ☑ Skidor 4,9 km
Dag 17 ☑ Skidor 10,4 km/53 min
Dag 18 ☑ Skidor 6,4 km/34 min
Dag 19 ☑ Skidor 6,4 km/30 min

Helt annat före idag! :) Försökte öva pÄ att trampa runt i kurvorna nedför idag istÀllet för att panikartat ploga mig runt pÄ krampaktigt spÀnda ben. Det Àr lite demoraliserande nÀr 7-9-Äringar Äker runt som vÀrsta Northug och Kalla medan en annan knappt klarar av att lyfta pÄ fötterna. :laugh: Men det som Àr sÄ roligt med att vara nybörjare Àr att det finns utvecklingspotential. Det gÄr trots allt framÄt!
 
DÄlig matdag och för lite promenad/trÀning. Men jag har gÄtt runt med mina nya tights hemma i alla fall :laugh:

Imorgon blir det nog ungefÀr lika illa, fÄr planera middagen lite bÀttre sÄ fÄr det bli godkÀnt!
 
Yoga pĂ„ förmiddagen och 3e dosen vaccin pĂ„ eftermiddagen. đŸ’Ș
Glömde meditation igÄr, kom pÄ det nÀr jag slÀckt. KÀndes kontraproduktivt att stiga upp.
Har köpt första boken i Witcher serien, ska kolla sista avsnittet pÄ bron och sedan meditera, och dÀrefter lÀgga mig och lÀsa.
 
Vecka 3
MĂ„ndag
❌ Inte stĂ€dat diskbĂ€nken
❌ Inte plockat i 10 minuter

Tisdag
✅ DiskbĂ€nken stĂ€dad (Men nedstökad igen...)
✅ Plockat (mer Ă€n) 10 minuter

Onsdag
✅ DiskbĂ€nken stĂ€dad
✅ Plockat 10 minuter. Provade organisera om klĂ€dkammare och hall för bĂ€ttre ordning.

Torsdag
✅ DiskbĂ€nken stĂ€dad
✅ Plockat 10 minuter. Blev inte nöjd med hallen sĂ„ Ă€ndrade tillbaka en del.
 
Jag lÀser ikapp och kan rapportera att ritandet har gÄtt sÄdÀr sedan sist. MigrÀn ett par dagar och alldeles för mycket att göra dÀrefter har lÀmnat ett rÀtt stort glapp sedan sist jag försökte teckna nÄgot. Tror Ätminstone att jag fastnade med en bild i en timme i tisdags men annars har jag missat 5 dagar. Nya tag i helgen!

Jag har börjat följa lite olika konstinriktade insta-konton, det finns ju ett överflöd med fantastiskt duktiga mĂ€nniskor dĂ€r ute 😍
 
TrÀningen gÄr som vanligt bra.. Plugget less so.
Men fÄr ihop mina 2 timmar idag efter gymmet, och sedan har jag allmÀnt vÀldigt lite planer bÄde lördag och söndag.
SÄ dÄ ska jag nog faktiskt satsa pÄ 4h om dagen. Sitta vid riktiga skÀrmen osv.
Dock obekvÀm stol, men men.
 
MÄr riktigt kasst efter sprutan igÄr, det kÀnns som om jag har i fluensa, jag har Àven ont i ryggen, armen, mÄr illa. Glömt att man kan mÄ sÄ dÄligt!
Jag funderade pÄ att leta upp en lugn yogasession, men det kÀnns definitivt inte vÀrt det idag.
Det blir dÀremot ett meditationspass ikvÀll som vanligt.
Nu ska jag vÀnta pÄ att choklad och ostbÄgar kommer hit kört.
Hoppas ni andra har en bÀttre fredag!
 
Dag 1 ☑ Skierg 5 km
Dag 2 ☑ Skierg 5,55 km/30 min/86 watt
Dag 3 ☑ Skierg 7,12 km/40 min/73 watt
Dag 4 ☑ Skierg 5,35 km/30 min/72 watt
Dag 5 ☑ Skidor ca. 9 km
Dag 6 ☑ Skidor 5,25 km/28 min
Dag 7-15 ❌ Sjuk
Dag 16 ☑ Skidor 4,9 km
Dag 17 ☑ Skidor 10,4 km/53 min
Dag 18 ☑ Skidor 6,4 km/34 min
Dag 19 ☑ Skidor 6,4 km/30 min
Dag 20 ❌ All work and no play
Dag 21 ☑ Skidor 8 km/41 min

Jobb igÄr frÄn halv sju pÄ morgonen till halv Ätta pÄ kvÀllen, sÄ trots strÄlande solsken sÄ blev det inget igÄr. Idag sprutade de konstsnö, sÄ spÄren var snöiga och tungÄkta dÀr snökanonerna stod, men det var fostrande. Försökte trÀna pÄ att trampa runt i svÀngarna och hÄlla farten men trasslade in mig och ramlade tvÄ gÄnger.
 

Liknande trÄdar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgĂ„ng av 90 dagar. 2024 Ă„rs period strĂ€cker sig mellan 1 januari - 30 mars pĂ„ grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 932
Senast: zassoo
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kÀra nÄn, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 128
Senast: Fruentimber
·
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (FruktansvĂ€rt dĂ„lig slogan, men fantasin rĂ€ckte inte till annat) Tidigare Ă„r: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 574
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp