AA möten. Hur går dom till?

Woohoo! Så bra jobbat!! :banana:
Jobbigt med huvudvärken, men det kommer ge sig! Det är ju det som är det vidriga med beroendeframkallande saker, hur de får kroppen att tro att man verkligen behöver det. Snusare själv som slutat flera gånger, men börjat igen... SÅ imponerad av dig! 🙌

Storsnusare här med! :D det har jag aldrig lyckats sluta med, jag blir ett monster... :o
 
Grymt jobbat! :)
Jag gillar verkligen också att ha dessa små mål i en app, det sporrar en verkligen.

Och att vara öppen om det, för er och för mina andra vänner 🥰
Jäklar vad bra!! Starkt jobbat! Har du någon ”vetepåse” eller något annat varmt du kan lägga på nacke/axlar? (Kanske Voffsingen? ;)) Det kan lindra lite.

... och så fixade jag till ditt citat ovan. Du hade missat ett ord. Jag la in det kursivt.
 
Jäklar vad bra!! Starkt jobbat! Har du någon ”vetepåse” eller något annat varmt du kan lägga på nacke/axlar? (Kanske Voffsingen? ;)) Det kan lindra lite.

... och så fixade jag till ditt citat ovan. Du hade missat ett ord. Jag la in det kursivt.

Tyvärr inte, men kan testa rulla ihop spikmattan :) ska ta ett varmt bad ikväll också.

Och tack, ni är ju såklart mina vänner med ❤
 
Jag har tänkt lite på det där med din huvudvärk och om det verkligen är så att den är relaterad till antabusen eller vad det beror på. Kan det vara så att du alltid haft lite spänningshuvudvärk men dolt den med alkoholen?

Tänker att du ju också har ett slitigt jobb. Du kanske behöver en massage eller en behandling av naprapat?
Jag vil även lägga till, vilket nosats på tidigare i tråden, att förändringar kan skapa exempelvis huvudvärk. Kroppen reagerar på mentala och strukturella och kemiska förändringar. Jag är inte längre insatt i Antabus bipacksedel, men det kan ju vara så att behandlingen ger huvudvärk i startfasen, för att sen gå över när kroppen vant sig.
 
Jag vil även lägga till, vilket nosats på tidigare i tråden, att förändringar kan skapa exempelvis huvudvärk. Kroppen reagerar på mentala och strukturella och kemiska förändringar. Jag är inte längre insatt i Antabus bipacksedel, men det kan ju vara så att behandlingen ger huvudvärk i startfasen, för att sen gå över när kroppen vant sig.
Både trötthet och huvudvärk listas som vanliga biverkningar, speciellt i början, enligt FASS.
 
Jag har tänkt lite på det där med din huvudvärk och om det verkligen är så att den är relaterad till antabusen eller vad det beror på. Kan det vara så att du alltid haft lite spänningshuvudvärk men dolt den med alkoholen?

Tänker att du ju också har ett slitigt jobb. Du kanske behöver en massage eller en behandling av naprapat?

Hmm, ja kanske? Är ju konstant stel kring axlar osv.
Fast samtidigt som @malumbub skrev så listad det som vanliga biverkningar.

Men skadar ju inte att boka in en tid hursomhelst, är lite dålig på det.
 
Hmm, ja kanske? Är ju konstant stel kring axlar osv.
Fast samtidigt som @malumbub skrev så listad det som vanliga biverkningar.

Men skadar ju inte att boka in en tid hursomhelst, är lite dålig på det.
Boka en tid! Ni har väl friskvårdsbidrag på jobbet? Passa på att använda det innan året är slut.
 
Boka en tid! Ni har väl friskvårdsbidrag på jobbet? Passa på att använda det innan året är slut.

Ska skriva till henne när jag har rast :)
Jo det har vi, stör mig dock på att man bara får tillbaka hälften av kostnaden :D fast är väl så för många.
 
Hmm, ja kanske? Är ju konstant stel kring axlar osv.
Fast samtidigt som @malumbub skrev så listad det som vanliga biverkningar.

Men skadar ju inte att boka in en tid hursomhelst, är lite dålig på det.
Om du räknar på hur mycket pengar du nu inte lägger på alkohol längre, så blir det mycket pengar du kan lägga på annat, massage, vardagslyx, kanske en fin adventskalender?
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 987
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 629
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 964
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp