AA möten. Hur går dom till?

haha såå typiskt när man inte är pepp på sin egna fest! 😂

Haha eller hur! Jag brukar ha den känslan ganska ofta innan. Men jag vet ju att vi brukar ha skitkul ändå.
Bara skillnaden att jag brukar peppa igång mig med vin redan nu ;)
 
Heja dig @pepp :banana:
Har läst igenom det mesta av tråden nu och är så imponerad av dig. Du är stark, även om du skulle få för dig att det inte alltid känns så. En hel månad utan alkohol och du fixade festen. Så starkt! :heart
Bra jobbat att läsa igenom allt :D och tack!
Jag erkänner att jag haft lite sug efter vin de senaste dagarna.
Men inte idag, för gud vad det är värt att vakna upp obakis och faktiskt minnas hela kvällen :)

Vad kul att det gick så bra ändå! :)
Tänker att det säkert är en skitsvår sak, om man inte är så bra på att vara social o så ska man vara det nykter.. men heja dig som gört!!! :bump:
Jag tänker att det är lite en vanesak, att det kommer gå lättare, ju mer bekväm jag blir med mig själv som nykter. :)

Bra jobbat @pepp.
Det är helt otroligt att du klarade festen. :bump:Var faktiskt lite orolig :o men ville inte skriva något eftersom flera andra redan uttryckt oro. Jag är så glad för din skull. Tänkte mycket på dig under kvällen. Som sagt, bra jobbat. :heart
Tack :heart jag var nog själv aldrig orolig. Eller ja, bara orolig för den sociala delen, aldrig alkoholdelen :)
 
Är det du eller dina vänner som hävdar att du har bristande förmåga att vara social?

Själv anser jag att jag är fullständigt urtråkig och asocial, men folk jag pratat med med verkar inte ha samma åsikt om mig.

Det är jag :) det sitter i lite från grundskolan då.jag inte var speciellt populär och ganska utfryst tyvärr.
Det har blivit extremt mycket bättre och jag har fått lära mig iom mitt jobb.

För exempelvis 13 år sen var jag extremt introvert och vågade inte ta plats i ett rum...
 
Skrev till mamma att det hade gått bra att vara nykter, blev så glad av svaret:
"Vi är stolta över dig 😍 Har det hänt något efter som du inte druckit på ett tag? "

Svarade att jag kände att det höll på bli lite mycket efter S så jag valde att sluta 😊
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 383
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 644
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 992
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp