AA möten. Hur går dom till?

Haha nä, den var verkligen ingen höjdare...
Du har så rätt, och det får ta den tid det tar :) är faktiskt förvånad över hurpass bra det gått hittills. Peppar peppar.

Idag var min första riktigt dåliga dag, och jag tog mig igenom den! Känt mig skakig, illamående och så har vi huvudvärken på det.
Men tog ett varmt bad och har nu bäddat ner mig i sängen 😊
Måste varit kämpigt.
Men heja vad duktig du är.
 
Det går bra 😊 jobbade övertid, sen blev det tandläkaren med vovvi, middag och nu ligger jag i soffan och försöker hålla mig vaken.

SÅ TRÖTT.

haha, kanske inte är bara jobbigt/dåligt att vara så trött? Då orkar du ju inte göra annat. Härligt att det går bra! Hur många dagar står det i appen nu? :)
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 560
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp