AA möten. Hur går dom till?

Jag följer inte denna tråden slaviskt utan kollar ibland för att se hur det går och jag är väldigt imponerad! Vad du kämpar!

Märker du någon skillnad i kroppen redan nu? Ork eller nåt sånt t.ex?

Inte just nu, är väldigt väldigt trött. Det är mer skillnaden att jag inte är konstant bakis och får mer gjort på så sätt :)

Hyn känns bättre och har fått kommentarer på att jag ser piggare ut iallafall, och att färgen i ansiktet(!? gissar att jag var rätt rödmosig innan) är bättre med 😊

Jag sover bättre, hela nätter, när jag drack vaknade jag upp till 4-5 gånger per natt. Även toabesöken är bättre utan att gå in på detaljer :D
 
Jag är så glad att det fortsatt går bra för dig @pepp

Tänker på biverkningar så är det inte ovanligt att biverkning av abstinens är lika mot de som medicinen gör. Så det som man tror är antabus som talar kan också vara alkoholens abstinens, för den är jävlig den...
 
Jag är så glad att det fortsatt går bra för dig @pepp

Tänker på biverkningar så är det inte ovanligt att biverkning av abstinens är lika mot de som medicinen gör. Så det som man tror är antabus som talar kan också vara alkoholens abstinens, för den är jävlig den...

Så kan det absolut vara! :) jag vet ju inget om hur det är att vara utan alkohol såhär lång tid..
 
Inte just nu, är väldigt väldigt trött. Det är mer skillnaden att jag inte är konstant bakis och får mer gjort på så sätt :)

Hyn känns bättre och har fått kommentarer på att jag ser piggare ut iallafall, och att färgen i ansiktet(!? gissar att jag var rätt rödmosig innan) är bättre med 😊

Jag sover bättre, hela nätter, när jag drack vaknade jag upp till 4-5 gånger per natt. Även toabesöken är bättre utan att gå in på detaljer :D

Trevligt att höra! Självklart ger det ju en rad fördelar för dig! Bättre sömn, mindre skräp kroppen måste rensa bort, osv!! :)
 
Inte just nu, är väldigt väldigt trött. Det är mer skillnaden att jag inte är konstant bakis och får mer gjort på så sätt :)

Hyn känns bättre och har fått kommentarer på att jag ser piggare ut iallafall, och att färgen i ansiktet(!? gissar att jag var rätt rödmosig innan) är bättre med 😊

Jag sover bättre, hela nätter, när jag drack vaknade jag upp till 4-5 gånger per natt. Även toabesöken är bättre utan att gå in på detaljer :D
Låter ju hur bra som helst. Bättre hy, bättre sömn etc. Klockrent ju! Duktig du är.
 
Jag är så glad att det fortsatt går bra för dig @pepp

Tänker på biverkningar så är det inte ovanligt att biverkning av abstinens är lika mot de som medicinen gör. Så det som man tror är antabus som talar kan också vara alkoholens abstinens, för den är jävlig den...
Heja dig pepp! Du är så himla grym!:banana:
Vad bra du är :banana: :bump:
Heja så duktig du är.
Låter ju hur bra som helst. Bättre hy, bättre sömn etc. Klockrent ju! Duktig du är.
Måste också lämna ett hejarop till dig @pepp :banana: Så snyggt jobbat!

Tack fina ni!
 
IMG_20201113_082208_512.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 560
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp