AA möten. Hur går dom till?

Trist med skitväder och uteblivet bad. Hoppas att du hittar något som får det att kännas bättre. Film? Baka något?
 
Har sett snart 3 filmer, men kan inte riktigt koncentrera mig... baka var en bra idé, men hade behövt handla för ändamålet.
Ska nog bara lida mig igenom nån timma till och sen sova...


Känner igen mig, jag blir också så att jag tycker allt är en jävla skit vissa dagar, särskilt när tom vädret är det. Men kom även ihåg såhär.. imorgon ska det bli bättre väder vad jag sett (vet inte hur det är vid dig dock, men OM), och hade du druckit ikväll istället så hade morgondagen blivit iaf delvis förstörd av det. Så du hade haft dåligt väder idag, tristess, druckit, och förstört imorgon som kanske kan bli riktigt fin.

Man ska verkligen inte jämföra sig med nån slags perfektion när man mår dåligt. Det är naturligt att ha skitdagar, inget man måste lyckas fly från till varje pris.
 
Känner igen mig, jag blir också så att jag tycker allt är en jävla skit vissa dagar, särskilt när tom vädret är det. Men kom även ihåg såhär.. imorgon ska det bli bättre väder vad jag sett (vet inte hur det är vid dig dock, men OM), och hade du druckit ikväll istället så hade morgondagen blivit iaf delvis förstörd av det. Så du hade haft dåligt väder idag, tristess, druckit, och förstört imorgon som kanske kan bli riktigt fin.

Man ska verkligen inte jämföra sig med nån slags perfektion när man mår dåligt. Det är naturligt att ha skitdagar, inget man måste lyckas fly från till varje pris.

Du har ju rätt! Vinden har redan mojnat ute, och det har slutat regna. Så imorgon är nog en mycket bättre dag ❤
 
Lägg dig och läs en bok :D

:D
20201121_221037.jpg
 
Hoppas det känns bättre idag @pepp! Här Skåne skiner solen som fan och jag tänkte direkt på dig när jag vaknade o såg det 😍

Det är lite bättre!

Tog just en promenad med hunden, min kompis somnade om och glömde ställa klockan 🙄
Hann bli förbannad på halva stan som var ute och gick jättesakta och folk som har ouppfostrade hundåbäken som rusar fram till min... 🤬

Det finns humörförbättring för dagen om man säger så :D

Mamma hämtar snart vovvi och kommer då även med pizza ❤
 
Hur verkar boken?

skitdagar har alla. Jag undrar numera varför klockan inte är mer så jag ska få gå och lägga mej 😂

du är grym, fortsätt sätta en fot framför andra ☺️
 
Hur verkar boken?

skitdagar har alla. Jag undrar numera varför klockan inte är mer så jag ska få gå och lägga mej 😂

du är grym, fortsätt sätta en fot framför andra ☺

Den är inte jättebra, annars fastnar jag lätt i böcker och läser ut dom fort :) får böcker av mamma som hon köper på loppisar :D

Haha eller hur, där vid 19 brukar man börja fråga sig varför klockan inte är mer!
Tack för peppen ❤
 
Den är inte jättebra, annars fastnar jag lätt i böcker och läser ut dom fort :) får böcker av mamma som hon köper på loppisar :D

Haha eller hur, där vid 19 brukar man börja fråga sig varför klockan inte är mer!
Tack för peppen ❤
Jag har också böcker jag kan skicka om du behöver.
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 563
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 795
Senast: mars
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp