AB-licens = inga beginnersklasser

L

Little_Cowgirl

Halloj..
Har bara förra årets regelbok o ingen lust o köpa ny... Hur är det nu, får jag tävla beginners på D-tävling fast jag har AB-licens? Får jag tävla utbildningsklasser på D-tävling då? Har fått hjärnsläpp... :smirk:
 
Sv: AB-licens = inga beginnersklasser

Halloj!!

Inte för att jag har ett direkt svar på din fråga, men vad har du i en beginnersklass att göra om du har AB-licens?? Utb-klass om du har unghäst eller ny häst OK, men Beginners. Nää, vad orättvist mot de "riktiga" nybörjarna.

Köp en regelbok, kostar 100 - 150 kr hos närmsta klubb, att bli diskad pga en regeländring är väl bland det mest pinsamma man kan råka ut för eller?

MVH
Cinna
 
Sv: AB-licens = inga beginnersklasser

Om jag fattar regelboken rätt så får du INTE tävla beginners med AB-licens...
 
Sv: AB-licens = inga beginnersklasser

Tack för svaret! :bow:
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 558
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 617
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 986
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 849
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp