JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Abborrberg har fått egen häst
Moderator
Nu har hästarna fått vända på dygnet
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna.
Men en sak har stressat...
Startad av Tualma
11 Nov 2022
Svar: 9
Visningar: 2 212
Dagbok
Den eviga livsångesten
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
Startad av _Taggis_
8 Mar 2020
Svar: 36
Visningar: 9 391
Dagbok
Att döda en motivation
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Startad av cassiopeja
13 Nov 2019
Svar: 12
Visningar: 2 707
Dagbok
Klappat häst
Dagbok Idag åkte jag och träffade hon som tidigare ägde Senioren och hennes nya häst. Det visade sig att det fanns lite nytta av mig när hästen...
Startad av Magiana
25 Maj 2019
Svar: 28
Visningar: 3 527
Dagbok
Hiss & Diss - del 7
Mat Fick tag på en flaska idag!
Första vågen av smak: rejäl HISS, härlig sur syntetisk körsbärssmak vilket jag älskar. Sen bleknar den...
skiesabove
7 minuter sedan
Svar: 1 298
Visningar: 76 220
Allmänt
Nerväxt i stället för tillväxt?
Samhälle På vilket sätt då?
Varför skulle de med lägre inkomst beskattas hårdare om ingen betalar skatt på inkomst?
Rumpnissen
14 minuter sedan
OS 2026
Fritid Och imponerad av Cornelia Öhlund som ligger trea efter första åket. Hoppas hon kan hålla i det.
Jeps
15 minuter sedan
Ridskoleryttare
Träning Vi har också en sån på ridskolan! Han ser så tråkig ut när han går med de orutinerade men så är han egentligen känslig och väldigt...
Michellan95
4 minuter sedan
Svar: 1 176
Visningar: 116 121
Träning
Dressyrsnackis 20
Dressyr Har haft så härligt väder här hela veckan 😍
Lite kallt på förmiddagarna när jag är i stallet men ingen blåst och solen värmer verkligen...
Bison
16 minuter sedan
Svar: 227
Visningar: 11 319
Grenar
Hästägare - jobb
Hästmänniskan Industri och tvåskift.
06,30 - 14,30
14,30 - 24,00, ledig fredag.
Noll stress och mycket dagsljus 🥰
Bison
23 minuter sedan